کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعفای شهردار دوگنبدان/ تصمیم نهایی با اعضای شورای شهر

10 دی 1395 ساعت 19:14


این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، دلیل استعفای «اردلان زینل‌زاده» شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را شخصی عنوان و اظهارداشت: البته به نظرمن، مشکلات شهردار برای استعفاء شخصی نیست.
این عضو شورای اسلامی دوگنبدان خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری دوگنبدان اکنون هم به پرسنل رسمی و غیررسمی بدهکار بوده و هم به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی.
وی گفت: شهرداری دوگنبدان سه ماه است که حقوق ۵۰۰ نیروی شاغل خود را پرداخت نکرده و از سویی ۱۲ میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهکار است.
این عضو شورای اسلامی دوگنبدان با تقدیر از فعالیت‌های «زینل‌زاده» شهردار این شهر، تصریح کرد: گمان نمی‌کنم استعفای شهردار مورد موافقت اعضای شورای این شهر قرار گیرد.
وی افزود: شهردار دوگنبدان مشکلی برای مدیریت شهری ندارد و از نیروهای پرکار بوده اما متاسفانه از حوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم به شهرداری تخصیص داده نشده است.
عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت: نمی‌دانم چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، اعتبارات موردنیاز شهرداری دوگنبدان را تخصیص نداده اما ممکن است آن‌ها نیز خودشان دچار مشکلاتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکزی باشند که ما از آن بی‌اطلاع هستیم.
وی گفت: استعفای شهردار دوگنبدان به شورای شهر اعلام وصول شده اما گمان نمی‌کنم مورد موافقت قرار بگیرد و از مسئولان می‌خواهیم اعتبارات مورد نیاز این شهرداری را تخصیص دهند.
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از شهرهای نفت خیز کشور و تولید کننده و صادرکننده یک چهارم نفت و گاز کشور محسوب می‌شود.


کد مطلب: 219870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219870/استعفای-شهردار-دوگنبدان-تصمیم-نهایی-اعضای-شورای-شهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1