کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۸ پروژه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در حوزه شهری یاسوج آماده بهره‌برداری شد

7 دی 1395 ساعت 11:31


 

شهردار یاسوج گفت: ۸ پروژه مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی در حوزه شهری این شهر آماده بهره‌برداری شده است.

محمد‌علی جاوید امروز در جمع مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری هشت پروژه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در حوزه شهری یاسوج خبر داد.

شهردار یاسوج افزود: این پروژه‌ها در مدت شش ماه با بهره‌گیری از امکانات و توان داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل و حرکت جهادی آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: بوستان بانوان، حسینیه و نمازخانه آبشار، برون سپاری خدمات شهرداری، ساختمان امور بانوان شهر، مجتمع خدماتی آبشار، فروشگاه تعاونی شهروند، پارکینگ عمومی و سامانه ۱۳۷ از جمله این پروژه‌ها است.

این مسؤول اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها ۴۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج و عوارض‌های دریافتی از شهروندان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاخص‌های شهری ارتقا یافته و زمینه برای بهره‌مندی شهروندان در بالاترین سطح فراهم شده است.

شهردار یاسوج گفت: همه این پروژه‌ها برای نخستین بار در یاسوج به اجرا درآمده که در نوع خود یک شاخص محسوب شده و نفع آن به شهروندان برمی‌گردد.

به گفته وی پروژه‌های دیگری در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی و زیست شهری در شهر یاسوج در دست اجرا و تدوین بوده که زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم خواهد کرد.


کد مطلب: 219193

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219193/۸-پروژه-مدیریت-جهادی-اقتصاد-مقاومتی-حوزه-شهری-یاسوج-آماده-بهره-برداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1