کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انحلال تیم زاگرس یاسوج در سایه وعده‌های مسئولان

6 دی 1395 ساعت 22:53


رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.
سید پرویز موسوی اظهار کرد: امروز رسما اعلام می‌کنم که تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.
وی با قدردانی از هواداران تیم فوتبال زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص هوادارانی که در شهر یاسوج این تیم را در بازی‌های نیم فصل اول تنها نگذاشتند افزود: هم هواداران و هم بازیکنان و کادر فنی این تیم نمایش جانانه‌ غیرت و تعصب از خود بر جای گذاشتند اما متأسفانه مسوولان در این آزمون مردود شدند.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به روند شکل‌گیری  تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم را با رنج و مشقت و با رو زدن به فدراسیون فوتبال و جمع کردن تعدادی بازیکن جوان بومی و غیر بومی راه‌اندازی کردیم.
موسوی گفت: هدف ما این بود که از آسیب‌های اجتماعی که جوانان شهر یاسوج را تهدید می‌کند بکاهیم و نقش پیشگیری در مقابل این آسیب‌ها داشته باشیم که متأسفانه هیچ همکاری با ما برای ادامه کار این تیم نشد.
وی افزود: این تیم که ارزش و قیمتی ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومانی دارد را به قیمت هر سختی و رنج و مشقتی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور همراهی کردیم و هر چه برای کمک مسوولان برای ادامه کار فریاد زدیم متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که مسئولان هم استانی در این آزمون مردود شدند تصریح کرد: قول‌ها و وعده‌هایی برای حمایت از این تیم دادند که هیچ سرانجامی نداشت و امروز مجبور هستیم که انحلال تیم فوتبال زاگرس را اعلام کنیم.
این مسئول با بیان این که بازیکنان غیر بومی تیم زاگرس می‌توانند رضایت خود را برای حضور در سایر تیم‌ها اخذ کنند تصریح کرد: این بی‌مسؤولیتی و بی‌توجهی مسؤولان استان ما برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.


کد مطلب: 219133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219133/انحلال-تیم-زاگرس-یاسوج-سایه-وعده-های-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1