کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند + تخلف بزرگ در بکارگیری سفارشی نیروها

6 دی 1395 ساعت 9:26


رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، طی حکمی از سوی رئیس سازمان دانشگاه پیام‌نور کشور، «سید سجاد سجادی» جایگزین «سید علی سراج» رئیس فعلی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
بر اساس اطلاعات رسیده، موضوع تغییر «سراج» قطعی شده و سازمان مرکزی دانشگاه‌ پیام‌نور نیز پذیرفته است که «سراج» دیگر مناسب ادامه کار نیست.
به گزارش کبنا، همچنین گفته می‌شود مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
 
همچنین بنا بر گزارش‌های رسیده به کبنانیوز در زمان مسئولیت «نجیب‌زاده» و «سراج»، در سال‌های ۹۴ و ۹۵ افراد زیر؛ (ف)، (ک)، (س)، (ا) (ش) (ا ) (م) (ا ) (م) (ا) (ص) (م) (ح) (ح) (س) (م) (م) (س) (ح) بکار گرفته شدند.
به گزارش کبنا، تخلفی که در بکارگیری اینها صورت  گرفته شده  است که اولاً مدرک خیلی از اینها کارشناسی ارشد به بالاست و به صورت نیروی خدماتی با مدرک دیپلم به کار گرفته شده‌اند. ثانیاً برای تمامی اینها سوابقی که لحاظ شده سه سال به بالا ذکر شده در صورتی که تمامی اینها به استثنای آقای (ح)، (ا)،( ا)،(ص) تماماً یک سال یا کمتر از یکسال سابقه کار در دانشگاه را نداشته‌اند و بدلیل رابطه و پارتی در دانشگاه مشغول بکار شده‌اند.
 


کد مطلب: 219101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219101/رئیس-دانشگاه-پیام-نور-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-می-کند-تخلف-بزرگ-بکارگیری-سفارشی-نیروها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1