کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر خوش تاجگردون؛ دغدغه کارکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند حل شد

5 دی 1395 ساعت 20:37


آرش کنارکوهی
دغدغه کارکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند، پس از کش و قوس های فراوان و بحث های کارشناسی حل شد.
غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با کبنانیوزاظهار داشت: نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز، با تعیین سقف پاداش برای  کارکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند مخالفت کردند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این مشکل بیشتر متوجه کارشناسان با تجربه نفت و اساتید دانشگاهها بود که با مخالفت مجلس با تصویب آن، دغدغه قشر زیادی از جامعه برطرف گردید.
به گزارش کبنانیوز،‌ تاجگردون پیش از این بصورت ویژه این موضوع مهم را که حوزه انتخابیه اش نیز درگیر آن بود پیگیری می کرد، که رایزنی های وی بالاخره در مجلس شورای اسلامی جواب داد و کارکنان در آستانه بازنشستگی حوزه انتخابیه او بخصوص کارکنان نفت دیگر در این خصوص دغدغه ای نخواهند داشت.
پیش از این در ماده ۳۴ آمده بود: پاداش پایان خدمت موضوع قانون «پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری کارکنان دولت مصوب ۲۶/۲/۱۳۷۵» و اصلاحات آن و پاداش‌های مشابه در کلیه دستگاههای اجرای موضوع این قانون، حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد، خواهد بود. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی محسوب می‌شود.


کد مطلب: 219073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219073/خبر-خوش-تاجگردون-دغدغه-کارکنانی-آستانه-بازنشستگی-هستند-حل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1