کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وجود زباله‌ها در کنار جاده‌های یاسوج زشت است (+تصاویر)

8 دی 1395 ساعت 8:19




عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از ورودی این شهر بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز علی اکبری‌تبار با همراهی برخی از خبرنگاران از ورودی شهر یاسوج بازدید کرد.
اکبری‌تبار در این بازدید با بیان اینکه متأسفانه ورودی شهر یاسوج به هیچ وجه مناسب این شهر که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، نیست، اظهار کرد: شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است و به نوعی ورودی این شهر به عنوان پیشانی این استان محسوب می‌شود که اگر ورودی این شهر متناسب با فرهنگ، آداب و سنن غنی مردم این استان طراحی و ساخت شود، می‌توان شاهد حضور گردشگران زیادی در استان باشیم.

kebna-2

اکبری‌تبار در ادامه افزود: متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، سهل‌انگاری و بی‌توجهی از گذشته تا کنون ورودی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت نامناسبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای اصلی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گردشگری است، اظهار کرد: با وجود صحبت‌ها و نظرات مختلف در این باره، اما تاکنون چاره‌ای برای ساماندهی ورودی شهر یاسوج اندیشیده نشده است.
kebna-1
وی در ادامه بیان کرد: وجود زباله‌ها در برخی از ورودی‌های شهر یاسوج و کم‌کاری مسئولان در برطرف کردن مشکل اساسی محل دفن زباله‌ها چهره مرکز استان را تخریب کرده است.
عضو شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: روزانه در شهر یاسوج ۱۲۰ تن زباله تولید می‌شود، اما هنوز اقدام اساسی از سوی مسئولان برای ساخت کارخانه بازیافت زباله‌ها و پسماندها صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج منابع کافی در اختیار ندارد، افزود: اقدامات شهرداری یاسوج با وجود منابع محدود در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است، ساخت کارخانه بازیافت گره گشایی این مشکلات است که امید می‌رود مسئولان و استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه با شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.
kebna-4
اکبری‌تبار در ادامه تاکید کرد: وجود زباله‌ها در ورودها، مکان‌های تفریحی و مراتع  شهر یاسوج چهره این شهر را تخریب می‌کند.
وی از شهرداری یاسوج خواست که در این خصوص اقدامی همراه با عمل انجام دهد و اضافه کرد: رها سازی زباله‌ها در اطراف خیابان‌ها، جاده‌ها و در مراتع خیلی زشت و ناپسند است.



kebna-3
----------------------
عکس: روح اله اخلاقی



کد مطلب: 218715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/218715/وجود-زباله-ها-کنار-جاده-های-یاسوج-زشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1