کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام خوب شهرداری مادوان در خصوص آسفالت خیابان‌ها / فضای آموزشی مادوان زیبنده مردم نیست

3 دی 1395 ساعت 11:23


عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: فضای آموزشی ابتدایی شهر مادوان در به هیچ وجه در شأن مردم نیست و متأسفانه شاهد سهل انگاری و کوتاهی مسئولان در این رابطه نیز هستیم.rahimi
سردار رحیمی نسب با تاکید بر اینکه هیچ گونه توجهی برای ساخت مدرسه ابتدایی در شهر مادوان نشده است، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز ابتدایی در دو شفیت صبح و عصر در یک فضای ۱۴۰ متر مربعی و نامناسب درس می‌خوانند.
عضو شورای شهر ماداون با بیان اینکه مردم با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند، گفت: به دلیل نبود فضای کافی در مقطع ابتدایی و پایه ششم والدین فرزندان خود را با مشقت زیاد برای تحصیل به روستاهای اطراف و شهر یاسوج می‌فرستند.
وی تاکید کرد: مردم توان مالی ندارند و هزینه‌های زیادی را برای تحصیل فرزندانشان متحمل می‌شوند.
عضو شورای شهر مادوان ادامه داد: از طریق مسئولان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری‌های زیادی برای ساخت و احداث مدرسه ابتدایی صورت گرفت اما نتیجه‌ای به دست نیامد.
وی افزود: از مسئولان خواستاریم که به موضوع فضای آموزشی ابتدایی شهر مادوان توجه شود، چرا که فرزندان این مردم در بد‌ترین فضای آموزشی در حال تدریس هستند و این فضای آموزشی فعلی به دلیل وضعیت اسفناک سرویس بهداشتی و فضای فیزیکی داخل کلاس‌ها در شأن جایگاه مقام علم نیست.
رحیمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به کارهای عمرانی از سوی شهرداری ماداون اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های شهردار ماداون جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی افزود: در بحث آسفالت و زیرساخت‌های خیابان‌ها و جدول گذاری شهرداری مادوان اقدام شایسته‌ای انجام داده است.


کد مطلب: 218499

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/218499/اقدام-خوب-شهرداری-مادوان-خصوص-آسفالت-خیابان-ها-فضای-آموزشی-زیبنده-مردم-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1