کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قضاوت دیدار حساس سپاهان – استقلال توسط داور کهگیلویه و بویراحمدی

2 دی 1395 ساعت 18:58


رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور هم‌استانی در دیدار حساس تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
سید پرویز موسوی  با اشاره به اینکه بالا بودن سطح داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در داوری فوتبال کشور اظهار کرد: در طول دو دهه اخیر داوران هم‌استانی توانسته‌اند در کشور همپای برخی استان‌های دیگر درخشش خوبی داشته باشند.
موسوی افزود: داوران ما در زمینه‌های مختلف از جمله آمادگی بالای بدنی و همچنین دانش داوری از بهترین داوران فوتبال کشور به حساب می‌آیند.
وی گفت: آنها علاوه بر اینکه بدن خود را همیشه آماده نگه می‌دارند و دانش خود را بالا می‌برند وارد حاشیه‌های فوتبال نمی‌شوند و همین امر موجب ارتقای بیش از حد آن‌ها در داوری فوتبال کشور شده است.
این مسؤول افزود: در لیگ برتر امسال هم مانند سال‌های گذشته نمایندگان خوبی در داوری داریم که روح‌الله شریفی، محمد راهی و خداداد افشاریان از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند.
وی گفت: افشاریان نیز به عنوان ناظر بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور نقش خوبی در عرصه داوری به خصوص در لیگ برتر فوتبال کشور دارد.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت داوران هم‌استانی در عرصه ملی اشاره کرد و افزود: در بازی استقلال و سپاهان از هفته آخر نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور محمد راهی داور هم‌استانی یکی از داورهای این میدان حساس است.
موسوی خاطر نشان کرد: این بازی از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: محمد راهی، علی‌رضا فغانی و حسین طالقانی قاضی این میدان حساس هستند و کار نظارت بر عهده زاهد بحرینی داور پیشکسوت فوتبال کشور است.
این مسؤول به زمان و مکان این دیدار حساس اشاره کرد و گفت: این دیدار پنجم آذرماه از ساعت ۱۶:۲۵ در اصفهان برگزار می‌شود.


کد مطلب: 218470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/218470/قضاوت-دیدار-حساس-سپاهان-استقلال-توسط-داور-کهگیلویه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1