کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد

1 دی 1395 ساعت 13:54



محمدزمان تفضلی طی حکمی به مدت دو سال به سمت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
 در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که ظهر امروز در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شده بود رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان معرفی شد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در آیین معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: نوکری و خدمت به ائمه اطهار توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

امام جمعه دهدشت رویکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات را بر اعتمادسازی و شفاف‌سازی دانست و گفت: برای جمع‌آوری نذورات مردم باید این دو رکن سرلوحه کار قرار گیرد.

وی از اطلاع‌رسانی به عنوان رکن دیگر این ستاد نام برد و افزود: با مدیرت درست و هنرنمایی سعی شود زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر خداپسندانه کمک به بازسازی عتبات فراهم شود.

محمدزمان تفضلی نیز با اشاره به تغییر در پست‌های مدیریتی و منصب‌ها گفت: اما چیزی که پایدار و ماندگار است نوکری و خادم اهل بیت بودن است.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه تصریح کرد: مصداق بارز ماندگاری این امر را در عملیات دفاع مقدس به عینه دیدیم که با استمداد ائمه اطهار کارها پیش می‌رفت.

 محمدزمان تفضلی به عنوان نخستین رئیس ستاد دفتر شهرستانی بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه معرفی و حکم دو ساله از سوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به وی اهدا شد.


کد مطلب: 218085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/218085/رئیس-ستاد-بازسازی-عتبات-عالیات-کهگیلویه-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1