کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نفت تیم برتر میدان بود/ خداحافظی چند بازیکن از نفت گچساران

30 آذر 1395 ساعت 20:10


 
داریوش یزدی  اظهار کرد: قبل از هر چیزی یک تبریک می‌گویم به تیم داوری که امروز خوب بازی را قضاوت کرد.

سرمربی تیم نفت گچساران ادامه داد: یک تبریک جانانه هم به حضور پرشور هواداران گچساران می‌گویم و امروز مردم گچساران نشان دادند می‌توانند میزبانان خوبی برای مسابقات بزرگتر در گچساران باشند که برخود لازم می‌دانم ازتک‌تک آنها تقدیر و تشکر کنم.

یزدی تصریح کرد: بازیکن هادی زرین‌ساعد گلر اول تیم نفت گچساران است و این بازیکن با تجربه و باسابقه‌ای است، اما به دلیل اینکه او مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و شرایط مسابقه را نداشت امروز نتوانست قابلیت‌های خودش را نشان دهد.

وی با بیان اینکه، اگر هادی زرین‌ساعد شرایط آرمانی و و روز خودش را داشت امروز خیلی می‌توانست به نفت کمک کند، افزود: او دروازه‌بان اول تیم نفت است ضمن اینکه ما دو دروازه‌بان خوب دیگر داریم.

یزدی در خصوص روند مسابقه با تراکتورسازی تبریز افزود: تنها چیزی که تیم تراکتورسازی تبریز را مقابل ما داشت حرفه‌‌‌ای‌گری آنها بود و مشاهده کردید آنها در نیمه دوم به بازی مستقیم روی آورده بودند.

سرمربی نفت گچساران تصریح کرد: با شروع نیمه دوم ۵ موقعیت صد در صد ما از دست رفت.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که برای ادامه مسابقات و برطرف کردن نقاط ضعف تیم چه تصمیمی گرفته‌اید، گفت: قطعا در نیم فصل چند بازیکن نفت با احترام از جمع ما جدا می‌شوند و از جمع‌ ما خداحافظی خواهند کرد.

یزدی افزود: در ادامه فصل با ترسیم نقاط ضعف به فکر صعود از لیگ دو هستیم.

سرمربی تیم نفت گچساران اذعان کرد: متاسفانه ما بر روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

وی در خصوص پنالتی ابراز کرد: اگر پنالتی نفت گل می‌شد قطعا روند بازی تغییر می‌کرد اما باید بدانیم بزرگترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی را گل نمی‌کنند و قرار هم نیست همه پنالتی‌ها همیشه گل شود.

یزدی خاطرنشان کرد: یک خسته نباشید به بازیکنان نفت می‌گویم که امروز با تمام توانشان در میدان ظاهر شدند ما از امروز نگاهمان معطوف به لیگ دو است و امیدواریم هواداران ما را تنها نگذارند.


کد مطلب: 217886

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/217886/نفت-تیم-برتر-میدان-خداحافظی-چند-بازیکن-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1