کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام ساعت بازگشایی درب‌های استادیوم گچساران

30 آذر 1395 ساعت 1:32


رئیس هیئت فوتبال گچساران گفت: زمان بازگشایی درب‌های استادیوم شهدای نفت از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه خواهد بود.
رئیس هیئت فوتبال گچساران گفت: زمان بازگشایی درب‌های استادیوم شهدای نفت از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه خواهد بود.
عبدالکریم قاضی فر با اعلام این خبر افزود: طبق هماهنگی صورت گرفتهبا نیروی انتظامی شهرستان و شورای تامین و حراست ورزشگاه شهدای نفت و سایر ارگان‌های مرتبط از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۳۰ آذرماه درب‌های استادیوم شهدای نفت بازگشایی خواهد شد.

قاضی فر تصریح کرد: هواداران خونگرم حامی تیم نفت و گاز گچساران با آرامش کامل و بدون شتاب زدگی در زمان اعلام شده با همکاری نیروی زحمتکش انتظامی وارد ورزشگاه شوند و بدون ایجاد حاشیه تمرکز خود را به حمایت از تیم شهرمان معطوف کنند.
قاضی فر تاکید کرد: این بازی برای مردم گچساران از هر حیث دارای اهمیت بوده و هر کس که بخواهد با ایجاد بی‌نظمی قبل یا در حین بازی اعتبار ورزش گچساران را زیر سوال ببرد با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به پخش مستقیم این بازی از شبکه‌های سراسری و منعکس شدن اخبار و حواشی این دیدار مهم در سطح کشور رعایت مسایل اخلاقی و رفتاری سرلوحه رفتار خوب اجتماعی هواداران متعصب گچسارانی باشد تا مانع از لطمه دیدن تیم نفت و گاز گچساران شویم.
رئیس هیئت فوتبال گچساران با دعوت از مردم متعصب و ورزش دوست این شهر برای حضور پرشور در ورزشگاه و تشویق تیم شهرشان، از همه هواداران تیم نفت و گاز گچسارا ن درخواست کرد ۹۰ دقیقه برای لذت از یک فوتبال زیبا کنار هم جمع شوند و تنها به تشویق و حمایت از تیم خود بپردازند.
گفتنی است، تیم‌های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز سه شنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم می‌روند.


کد مطلب: 217602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/217602/اعلام-ساعت-بازگشایی-درب-های-استادیوم-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1