کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای پیروزی مقابل تراکتور تلاش می‌کنیم

29 آذر 1395 ساعت 12:49


asadi
تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال کشور انجام خواهیم داد.
کاپیتان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در طول هفته گذشته و برای پیروزی مقابل تراکتور تلاش می‌کنیم این هفته زیر نظر کادر فنی تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته‌ایم، نقاط قوت و ضعف تیم تراکتور توسط کادر فنی به بازیکنان گوشزد شده و هواداران مطمئن باشند در این دیدار تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد و هرگز کوتاهی نخواهیم کرد.
نبی الله اسدی افزود: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است، از سرمربی بزرگ و کاربلدی بهره می‌برد و بازیکنان ما هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که امیدواریم بتوانیم روز سه شنبه بازی زیبا و تماشاگر پسندی از خود ارائه دهیم.
وی ادامه داد: تیم ما در جام حذفی مقابل استقلال خوستان و فولاد اهواز نشان داد که با اتحاد و همدلی در مستطیل سبز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد که امیدواریم بتوانیم در مقابل تراکتور نیز با تلاش و کوشش بیشتر باعث خوشحالی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شویم.
نبی الله اسدی در پایان گفت: از همه هواداران خونگرم نفت و گاز انتظار داریم که در طول مسابقه با تشویق تیم خود باعث افزایش روحیه بازیکنان شوند.


کد مطلب: 217522

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/217522/پیروزی-مقابل-تراکتور-تلاش-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1