کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش افشاگرانه «رشیدی» به سخنان «حاج زارع»؛ کاش قدرشناس بودی، دو نفر با نامه خودت بکار گرفته شد

28 آذر 1395 ساعت 23:06


بعد از انتشار  مصاحبه نماینده بویراحمد و دنا با عنوان «واکنش «زارعی» به استخدام‌های بدون ضابطه در ادارات / رشیدی فامیل‌های خودش را بکار گرفت / برادر سایت بانی استخدام‌ها در جهاد دانشگاهی بکار گرفته شده» در سایت خبری کبنانیوز، شمس اله رشیدی سرپرست سابق جهاد دانشگاهی استان بzaraaه اظهارات این نماینده مجلس پاسخ داد.
به گزارش کبنا، متن ارسالی به شرح زیر است؛
مدیر محترم سایت کبنانیوز
با سلام و عرض ادب خدمت جنابعالی
احتراماً بدینوسیله به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه نماینده محترم بویراحمد و دنا در گفت وگو با رسانه ها مسائلی را عنوان داشته است که کاملاً کذب می‌باشد، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج این جوابیه در سایت خودتان اقدام لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر شمس اله رشیدی، سرپرست سابق جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد
همانطور که بنده در مصاحبه قبلی با بعضی از سایت‌های استانی در پاسخ به گفته رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد که گفته بودند در دو سال گذشته استخدام‌های فله‌ای در جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته است، واقعیات لازم را خدمت شما عرض کردم و هدف از این گفته‌ها را تخریب خودم عنوان کردم، متأسفانه باز نماینده محترم بویراحمد و دنا که خود معرف دو نفر از نه نفری بوده که بنده در جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شده است و بیشترین حاشیه هم از این جهت در واحد برای بنده ایجاد شد، بدون داشتن اطلاعات لازم و باز بر اساس مشاوره‌های غلط عنوان داشته‌اند که بنده فامیل‌ها و بستگان خودم را در واحد بکار گرفته‌ام و بعد از اینکه از استان خارج شده‌ام حرف‌های بی‌اساس زده‌ام.
که لازم است در این خصوص خدمت این نماینده محترم عرض کنم که اطلاعات و گفته‌های شما کاملاً غلط است و مشاوره درستی در این خصوص به شما داده نشده است. چرا که بنده از استان خارج نشده‌ام و بعد از سرپرستی واحد تا کنون در جهاد دانشگاهی واحد استان بعنوان یک عضو مشغول به کار هستم. حرف‌های بنده نه تنها بدون اساس نیست بلکه برای تک به تک حرف‌هایم سند دارم و حاضرم در هر محکمه‌ای که دوستان صلاح بدانند با هم حضور پیدا کنیم و صحت ادعاهای خودم را هم برای جنابعالی و هم برای همگان ثابت نمایم.
جناب آقای حاج زارع، نماینده محترم بویراحمد و دنا! آن را که پاک است از محاسبه چه باک است. فرموده‌اید که بنده بستگان و اقوام خودم را در واحد بکار گرفته‌ام که کاملاً کذب محض می‌باشد و جهت روشن شدن ذهن جنابعالی جزئیات افرادی را که بنده در واحد بکار گرفته‌ام، خدمت جنابعالی عرض می‌کنم:
از مجموع ۹ نفر نیروی جدیدی که در جهاد دانشگاهی واحد استان توسط بنده بکار گرفته شده است، دو نفر امریه یکی از شهرستان دنا و یکی از شهرستان باشت می‌باشد. دو نفر از هفت نفر باقیمانده با معرفی تیم دفتر جنابعالی یا نامه جنابعالی و پاراف دکتر طیبی از شهرستان بویراحمد هستند و چهار نفر باقیمانده سه نفر از شهرستان باشت و یک نفر از گچساران می‌باشند که هیچکدام از این افراد از بستگان بنده نمی‌باشند و ادعاهای جنابعالی در این خصوص کذب محض می‌باشد.
گرفتن مسئولیت توسط بنده فقط هزینه شدن برای جنابعالی و دیگران بوده که این هم نتیجش هست و متأسفانه سر خودم و خانوادم بی‌کلاه مانده است.‌ای کاش شما قدری قدر‌شناس بودید و آنجا که فرمودید حرف‌های بی‌پایه و بی‌اساس زده‌ام بیشتر توضیح می‌دادید تا برای همگان با سند موضوع را باز می‌کردم که حق با کیست!
جهت اطلاع جنابعالی یکی از افراد هم قبلاً چنین اتهاماتی را به بنده زده بودند که بنده خودم از طریق دادسرای مرکز استان خواستار پیگیری موضوع و روشن شدن صحت و سقم ادعاهای مطرح شده علیه خودم بودم. حال هم این حق برای بنده وجود دارد که در مراجع قضایی صحت اداعاهای مطرح شده در این خصوص ثابت شود.
باز هم متأسفم که در بعضی از ادارات، دانشگاه‌ها و شرکت‌های استان صد‌ها نفر از مرکز استان و بعضاً از یک طایفه خاص بکار گرفته شده‌اند، حرف و حدیثی پیرامون آن‌ها وجود ندارد، ولی پنج نفر از گچساران و باشت در مرکز استان بعد از مدت‌ها اجحاف بکار گرفته شده، حال طوری حسادت بخرج داده‌اند که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم باید بیاید و نسبت به آن موضع گیری نماید.


کد مطلب: 217334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/217334/واکنش-افشاگرانه-رشیدی-سخنان-حاج-زارع-کاش-قدرشناس-بودی-دو-نفر-نامه-خودت-بکار-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1