کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازیکنان تیم زاگرس یاسوج با شیلنگ آب می‌نوشند

25 آذر 1395 ساعت 0:36


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت تاریخی این استان اجازه شکوفایی استعدادها و ظرفیت های ورزشی استان را نداده است.
فتاح محمدی  در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان در ابعاد مختلف از جمله ورزش ظرفیت انسانی چشمگیری دارد که باید مورد استفاده بهینه تری قرار گیرد.
وی گفت: انتظار می رود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان بستر و شرایط لازم برای توسعه و ارتقای بیش از پیش توانمندی های ورزش این استان را در راستای کسب افتخارات ملی فراهم کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش خصوصی فعالیت چندانی در این استان نداشته و به همین دلیل نیز نگاه مسئولان ورزش و روسای هیات های ورزشی استان به اعتبارات محدود دولتی است.
محمدی بیان کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج که در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد با مشکلات مالی متعددی مواجه است به طوری که پول خرید آب معدنی را نداشته و بازیکنان آن هنگام تمرین با شیلنگ اقدام به نوشیدن آب می کنند.
وی عنوان کرد: هر چند که کشور به لحاظ اعتبار و منابع مالی در شرایط خاصی قرار دارد اما باید فاصله توسعه ای کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان ها در زمینه های مختلف از جمله ورزش کاهش یابد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ظرفیت های مختلف این استان برای توسعه و ارتقای روز افزون حوزه ورزش آن به کار گرفته می شود و چنین امر مهمی در دستور کار است.
محمدتقی علوی اظهار داشت: نیازمند کمک و حمایت جدی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه هستیم.
وی افزود: یکی از اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توجه به حوزه جوانان در کنار بخش ورزش و تلاش برای کاهش مشکلات هر ۲ عرصه است.
علوی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی استان است.
وی عنوان کرد: توان و تجربه پیشکسوتان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در راستای کسب افتخارات ملی مورد استفاده مطلوب قرار خواهد گرفت.
علوی ابراز داشت: یکی از هدف گذاری های مهم اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور چند نفر از ورزشکاران رشته های مختلف این استان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن است.
محمدتقی علوی در این آیین با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.


کد مطلب: 216691

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216691/بازیکنان-تیم-زاگرس-یاسوج-شیلنگ-آب-می-نوشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1