کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام جالب یک مدیر برای حفظ آب

25 آذر 1395 ساعت 1:36


گزارش شورای حفاظت از منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد حکایت از عملکرد مدیری دارد که داوطلبانه و بدون آنکه به فکر آمار و ارقام مدیریتی باشد به فکر صرفه‌جویی در مصرف آب افتاده است.

 به گزارش کبنانیوز به نقل از ریواس جنوب از یاسوج سومین نشست شورای حفاظت از منابع آب استان کهگیلویه و بویر احمد که البته غیبت طولانی دبیر جلسه به بی‌توجهی متولی اصلی حوزه آب تعبیر شد، یک تقدیر متفاوت به پاس دغدغه یک مدیر دیگر در توجهش به آب هم داشت؛ تقدیری که نکته اصلی آن تفاوتش در رویکرد آماری و معمول برخی مدیران بود.شرکت شهرکهای صنعتی- بنام و مقیمی (1)

مدیرعامل شرکت امور آب منطقه‌ای در این نشست اقدام داوطلبانه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را برای به روزرسانی منابع آب، نصب سیستم‌های هوشمند مصرف آب و اجرای آبیاری نوین فضای سبز، شایسته تقدیر خواند و از درخواست لوح تقدیر با امضای استاندار خبر داد.

علی داوودی مهر این اقدام سهراب بنام را ابتکاری توصیف کرد و افزود: این شرکت در شهرکها و نواحی صنعتی که بخش زیادی از نیاز آبی این استان را هم تشکیل می‌دهد، به صورت خودجوش با طرح و برنامه پایدار در مصرف آب صرفه‌جویی محسوسی کرد که رسما از وی  قدردانی می کنم.

وی چنین دلسوزی‌هایی را برای منابع محدود آب ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که این حرکت امیدبخش شروعی برای سایر دستگاهها و متولیان امر باشد.

در ادامه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از این حرکت خوب شرکت شهرکهای صنعتی گفت: بدون شک بخش صنعتی استان که از مصرف کنندگان اصلی آب است با چنین صرفه‌جویی‌هایی می‌توان مدیریت منابع آب را هدفمند و بهتر کرد.

در نهایت با جمع‌بندی نظرات اعضا، شورای حفاظت از منابع آب، پای این اقدام را مهر کرد و اعلام شد مصرف آب در نواحی صنعتی با وجود فعالیت بیشتر و افزایش واحدها، کاهش پیدا کرده و تعامل و همکاری خوبی نیز حاکم شده که شایسته تقدیر و تجلیل است.


کد مطلب: 216511

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216511/اقدام-جالب-یک-مدیر-حفظ-آب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1