کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطلب یک مخاطب کبنااسپورت در حمایت از نفت و گاز گچساران

24 آذر 1395 ساعت 18:34


ورزش فوتبال نفت گچسارانوحید محمدعلی‌پور
شاید کمتر کسی از علاقه مندان ورزش فوتبال باور می‌کردند تیمی از لیگ دسته دوم کشور آن هم تیم نفت و گاز گچساران بتواند استقلال خوزستان قهرمان سال گذشته و فولاد خوزستان که ازقدرتهای فوتبال کشور که هر دو لیگ برتری می‌باشند در خانه خود توسط نفت و گاز دسته دومی در عین ناباوری حذف شوند. عدم حضور نماینده کاشان و راه آهن تهران در زمین گچساران خود دلیل بر قدرت فوتبال این خطه از جنوب که یکی از دو نماینده فعلی استان در لیگ دسته دوم نیز هستند گواه بر پتانسیل بالای استان در زمینه ورزش در سطوح مختلف را دارد، هر چند بیشترین حضور در لیگ‌های بر‌تر و دسته‌های پایین‌تر توسط باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز خود گواه بر مدعای سخنانم می‌باشد.‌‌
همان طور که همگان می‌دانید در چند سال گذشته حضور درخشان نماینده استان (شهرداری یاسوج) در جام حذفی و حضور در بین چهار تیم بر‌تر و نتایج درخشان و خیره کننده این تیم در لیگ دسته یک که فقط یک گام تا صعود به لیگ بر‌تر فاصله داشت، این‌ها همه نشان توانمندی فرزندان برومند این خطه را دارد.
حالا که فوتبال نفت و گاز گچساران توانسته به جمع هشت تیم پایانی یک چهارم نهایی صعود کند و در آستانه بازی بسیار حساس سی‌ام آذرماه ۹۵ با تیم ریشه دار و لیگ برتری تراکتورسازی قرارداریم، سه قدم تا کسب سهمیه آسیایی فاصله داریم که این شانس برای ۷ تیم دیگر متصور است.
درحالیکه این مطالب را خوانندگان محترم مطالعه می‌فرمایند باز شاید عده‌ای کثیر از این خوش بینی حقیر خنده‌شان بگیرد و یا اصلا به چنین چیزی فکر نکنند اما همگان دیدید که تاحالا خیلی از محالات محال شده و در صورتی که همگان اعم از مسئولین نهاد‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها، فرمانداران و تماشاگران که حق بزرگی بر گردن ورزش و مسئولان دارند، در همه جا اعم از سرما گرما، در بازی های نفت و گاز مهمان بودند و با حضور پر رنگشان مشوق و مایه دلگرمی تیم خود بوده‌اند، و تن‌ها دل مشغولی آن‌ها حضور در ورزشگاه و تماشای تیم محبوبشان برای موفقیت نفت وگاز می‌باشد. پس دل مشغولی جوانان شهرمان را نگیریم و بیایید با وحدت و همدلی به دور از کینه‌ها باحضور پررنگ خود مایه امیدواری تیم خود باشیم.
اما روی سخنم با نماینده فهیم و دلسوز و با اصالت شهرمان جناب دکتر تاجگردون که از مفاخر بزرگ و کنونی کشور که درحال حاضر سمت ریاست برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی ونمایندگی مردم گچساران وباشت در مجلس را دارند و خود ایشان هم ورزشکار و هم علاقمند به ورزش بوده، از طرفداران پروپاقرص فوتبال گچساران هستند. از ایشان، فرماندار و افرادی که توانایی مالی دارند پشتیبان تیم گچسارانی باشند و از هر حیث تا سر حد امکان از هر نوع کمکی به این تیم دریغ نورزند.
شاهد حماسه ای بزرگ در ورزشگاه شهدای صنعت نفت باشیم، از تماشاگران با غیرت دعوت به حضور با شکوه و تشویق بی‌امان بازیکنان، تا روزی به یاد ماندنی را برای گچساران رقم بزنیم، روزی که تمامی نگاه‌های تلویزیون، عکاسان، خبرنگاران و کار‌شناسان به گچساران بام نفتی ایران خیره شده است.


کد مطلب: 216507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216507/مطلب-یک-مخاطب-کبنااسپورت-حمایت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1