کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر مدیری نزدیکان خود را استخدام کرده با او برخورد می‌‌شود / نحوه بکارگیری نیروها بررسی می‌شود

24 آذر 1395 ساعت 13:44


رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیری حق کسی را در بحث استخدام‌ها غصب کرده باشد بدون شک با او برخورد خواهیم کرد.mazaraa
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز با بیان اینکه با اشاره به خبرهای در خصوص استخدام‌های بدون ضوابط، اظهار کرد: آن چیزی که در فضای مجازی توسط سایت‌ها شنید‌ام و خوانده‌ام، بررسی کردیم، مدیرانی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند و حسب اخبار منتشره در فضای مجازی استخدامی کرده‌اند و توضیحاتی که این مدیران به بنده داده‌اند، گفته‌اند یک مورد هم مبنی بر چیزی که منتشر شده کسی را ما استخدام نکرده‌ایم.
این مسئول گفت: از طریق واحدهای نظارتی به موضوع استخدام‌های فله‌ای ورود کرده‌ایم که اگر چنانچه این خبر منتشر شده صحت داشته باشد حتی اگر یک مورد هم باشد، قطعا برخورد می‌کنیم.
مزارعی بیان کرد: اگر چنین چیزی بر اساس گزارش سازمان بازرسی که بعد از جمع‌بندهای لازم به ما ارائه می‌‌شود، درست باشد، ما نیز به دادسرا ارجاع می‌کنیم و با مدیران در باره یک مورد هم سئوال و جواب می‌کنیم.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر مدیری چنین اقدامی کرده باشد و حق کسی را غصب کرده باشد، قطعاً مدیری که چنین تخلفی می‌کند، برای او انفصال از خدمت، حبس و مجازات پیش‌بینی شده است.
مزارعی با بیان اینکه نحوه بکارگیری نیروها مهم است و باید بررسی شود، اضافه کرد: اگر لیست‌های که منتشر شده‌اند از اقارب و بستگان مدیری و به تعبیری فله‌ای باشد، طبق قانون برخورد می‌شود، حتی اگر بنده هم از نزدیکان خودم را بر سر کار آورده‌ام، باید با من برخورد شود.
 
به گزارش کبنا، برخی از مدیران افرادی را تحت عنوان‌های قراردادی، حجمی و شرکتی بکار گرفته‌اند، که برای این افراد بیمه و بیمه بیکاری واریز و حقوق و مزایا آنها نیز بر اساس قانون کار محاسبه می‌شود، بنابر این افراد بکارگرفته یک پست سازمانی را اشغال خواهند کرد و تحت هیچ عنوانی آنها را نیز کنار نمی‌گذارند.
 


کد مطلب: 216462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216462/اگر-مدیری-نزدیکان-خود-استخدام-کرده-او-برخورد-می-شود-نحوه-بکارگیری-نیروها-بررسی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1