کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طناب کشی سیاسی در رسیدگی به استخدام‌های غیرقانونی

23 آذر 1395 ساعت 23:51


 
 زریر حجتیtanab

شائبه استخدام‌های غیرقانونی، فضای استان را تحت الشعاع قرار داده و مطالبه افکار عمومی منجر به دستور مسئولانه مقام ارشد استان در رسیدگی فوری به این موضوع شد.

براساس اخبار درز شده، دستگاه‌های مختلفی در حوزه‌های سیاسی، بازرسی، امنیتی و نظارتی، درگیر بررسی و کشف صحت و سقم این بحث جنجال برانگیز گردیده‌اند که جای تقدیر دارد. زیرا اطلاع رسانی رسانه‌ها و یا واکنش مثبت مسئولان چنانچه با انگیزه اصلاح امور جامعه باشد در این صورت رضایت خداوند و مردم را در پی خواهد داشت.

اینک با آغاز فاز جدید، رسانه‌های مدعی استخدام‌های غیرقانونی و همچنین مدیران مورد اتهام هر یک در پی اثبات ادعای خود و یا اثبات مطالب خلاف واقع هستند و نباید تعبیر وارونه به هدفمندی کارکرد رسانه و تلقی تخریب دولت را نمود که شعار دولت تدبیر و امید، راستگویی و صداقت بوده و با این فرض شفاف سازی نیز منافع دولت را تأمین می‌کند.
نه رسانه‌ها باید در پی روتوش کار خویش باشند و نه مدیران محترم، زیرا هر کس در عرصه‌ای رسالتی خاص بعهده داشته و عدول یا کوتاهی از آن خیانت به نظام و مردم قلمداد می‌شود.
نه رسانه‌ها باید در پی انتقام گیری و عیب جویی با خبرهای غیرواقعی باشند و نه مدیران به پنهان کاری و کتمان واقعیات بپردازند. رعایت تقوا، امانت داری و شهامت اخلاقی به بیان کیفیت موضوع در هر چرخه‌ای عین رسالت مدیران و رسانه هاست.
اخبار افواهی حکایت از آن دارد که مدیران متهم به قوم گرایی توسط مقام ارشد استان فراخوانده شده‌اند که در صورت صحت استخدام‌های غیرقانونی، استعفا دهند و در غیراینصورت تمام قد و سربلند ایستاده و از رسانه‌هایی که احیاناً نشر اکاذیب کرده‌اند، شکایت کنند.

اگر این اقدام مقام ارشد استان محض رضای خدا و اصلاح امور باشد، ستودنی است اما متأسفانه خود وی نیز از بدو مسئولیت در مظان اتهام افکار عمومی و بویژه جریان حامی خویش از باب انتصابات قومی و ترجیح نیروهای طیف مخالف به جریان دولت در گستره طایفه گرایی قرار گرفته است.

چنانچه شایعه جذب برادر تنی این مقام محترم در حوزه آبفای شهری یا … خارج از آزمون نیز صحت داشته، دیگر امر و نهی وی مفید فایده نخواهد بود زیرا رطب خورده نمی‌تواند منع رطب کند و افکار عمومی نیز وی را نخواهد بخشید که به مصداق آیه شریفه قرآن مصداق «لم تقولون مالا تفعلون» است که خشم خدا را در پی دارد.


کد مطلب: 216357

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216357/طناب-کشی-سیاسی-رسیدگی-استخدام-های-غیرقانونی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1