کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل نفت و گاز گچساران برگزار شد

23 آذر 1395 ساعت 15:51


مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز سه شنبه ۲۳ آذرماه در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و رؤسای ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران عامل شرکت های تابع حضور داشتند.
مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم با اشاره به سوابق هوشنگ صیدالی مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز گچساران اظهار داشت: ایشان به عنوان یکی از متخصصان مجرب صنعت نفت، فردی شناخته شده و دارای سوابق فنی و مدیریتی هستند که امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشند.
وی همچنین از زحمات امین محمدی مدیرعامل پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قدردانی و برای وی در مسئولیت های آینده آرزوی موفقیت کرد.
مهندس عالی پور به افزایش تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب پس از رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت: افزایش سریع تولید نفت کشور که موجب شگفتی کشورهای نفتی جهان شد، با تلاش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب به ثمر نشست که تلاش های همه آنها که موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران شد قابل تقدیر و ستایش است.
در این مراسم، هوشنگ صیدالی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ویژگی ها و شرایط کاری در این شرکت گفت: تولید نفت در اولویت اصلی قرار دارد و امیدوارم در تحقق برنامه های تولید، مجموعه مدیران ستادی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع و مدیران و کارکنان نفت و گاز گچساران بیش از پیش همکاری نمایند.
امین محمدی مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها و عملکرد این شرکت در دوره مدیریت خود ارائه داد.


کد مطلب: 216297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216297/مراسم-تکریم-معارفه-مدیرعامل-نفت-گاز-گچساران-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1