کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت نابسامان مدرسه ابتدایی ماداون / ۳۰۰ دانش آموز و یک سرویس بهداشتی/ رنج خانواده‌ها از تحصیل فرزندانشان

28 آذر 1395 ساعت 1:29


نائب رئیس شورای اسلامی شهر مادوان از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به دلیل وضعیت بد فضای آموزشی مدرسه ابتدایی این شهر انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رضا فرخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر مادوان ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: مردم این شهر خدمات آموزشی را از روستا‌ها و شهر یاسوج می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در یک فضای بسیار بد آموزشی تحصیل می‌کنند، بیان کرد: این دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر در ۱۴۰ متر زیربنا درس می‌خوانند که به هیچ وجه شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان را ندارد.
فرخ‌پور گفت: علی‌رغم تلاش‌های زیاد، مکاتبات و رایزنی با مسئولان مربوطه در خصوص وضعیت فضای آموزشی مقطع ابتدایی و پایه شهر مادوان، اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای از سوی مسئولان در بر نداشت. img_8433
وی با اشاره به اینکه شهر مادوان فاقد مدرسه ابتدایی است، تصریح کرد: دانش‌اموزان ابتدایی و پایه‌های ششم به دلیل نبود فضای آموزشی در مقطع ابتدایی مجبور هستند به روستاهای اطراف و شهر یاسوج مراجعه کنند که خانواده‌ها با هزاران مشقت هزینه‌های فرزندان خود را تأمین می‌کنند.
نائب رئیس شورای شهر مادوان ادامه داد: بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از یک سرویس بهداشتی و آبخوری نامناسب استفاده می‌کنند و فضا کلاس‌ها نیز از شادابی و زیبایی و نورکافی برخوردار نیستند.
فرخ‌پور افزود: هنگام زنگ تفریح دانش‌آموزان به دلیل نبود محیط مناسب جهت استراحت، مجبور هستند در کلاس‌ها بماند.
وی در ادامه گفت: بیش از ۸۰ خیابان این شهر فاقد مدرسه است و تا کنون هیچ‌گونه توجهی از مسئولان در خصوص احداث مدرسه‌ای در این شهر نکرده‌اند که انتظار می‌رود مسئولان چاره‌ای در این رابطه بیندیشند.
عضو شورای اسلامی شهر ماداون از فرماندار بویراحمد به دلیل بازدید از مدرسه ابتدایی این شهر و انعکاس مشکلات آن تشکر و قدردانی کرد و گفت: بنده از طرف خودم و به نمایندگی از مردم این شهر از تلاش‌های فرماندار بویراحمد تشکر ویژه می‌کنم.


کد مطلب: 215835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/215835/وضعیت-نابسامان-مدرسه-ابتدایی-ماداون-۳۰۰-دانش-آموز-یک-سرویس-بهداشتی-رنج-خانواده-ها-تحصیل-فرزندانشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1