کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی + توضیحات قائدی (+تصاویر)

28 آذر 1395 ساعت 20:57


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت که پیگیری‌ها، رایزنی و مکاتبات لازم برای رفع مشکل داوطلبان آزمون استخدامی علوم پزشکی این استان با وزارتخانه مربوطه و سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده انجام شده است.
برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی این استان نسبت به نتایج اعلام شده به دلیل آنچه که آن‌ها اشتباه سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده آزمون در انتخاب وضعیت بومی داوطلب اعلام کرده‌اند، اعتراض کردند.
آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در تاریخ ۲۱ آبان سال جاری برگزار شد.
امام بخش قائدی افزود: هر چند این آزمون و مشکل مربوطه به داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون کشوری است و سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده باید جوابگو باشد اما دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این راستا پیگیری‌های لازم را برای تعیین تکلیف این افراد انجام داده است.
وی تصریح کرد: قرار است تا پنجم دی سال جاری نیز نتیجه نهایی این اعتراض‌ها و پیگیری‌ها به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام شود.
قائدی با تایید مشکل به وجود آمده برای شرکت کنندگان این آزمون گفت که مراجعات فراوان و مکرری از سوی افراد معترض به دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای نظارتی و حتی استانداری در این زمینه وجود داشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برخی داوطلبان که تعداد آن‌ها به بیش از ۷۰ نفر می‌رسد در آزمون استخدامی این دانشگاه از جمله در رشته‌های پرستاری، مامایی و فوریت‌های پزشکی مدعی هستند که حقشان در این آزمون تضییع شده و سازمان سنجش باید پاسخگو باشد.
شرکت کنندگان معترض نسبت به این آزمون نیز معتقدند که سازمان سنجش با اشتباه و خطایی که موقع ثبت نام اینترنتی داوطلبان انجام داده، سبب تضییع حقوق و محروم شدن بسیاری از داوطلبانی شده که نمرات کتبی آن‌ها به مراتب چندین امتیاز بالا‌تر از افرادی است که اکنون مورد پذیرش و قبول سازمان سنجش قرار گرفته‌اند.
یکی از شرکت کنندگان آزمون فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رابطه گفت: در حالی که جمع امتیاز‌ها و نمره کتبی من در این آزمون بالا‌تر از ۴۸ امتیاز بوده نتوانستم قبول شوم و داوطلب دیگری به ۱۰ امتیاز کمتر مورد پذیرش سازمان سنجش واقع شده است.
این داوطلب معترض می‌گوید باید به جای انتخاب شهرستان محل سکونت خود، گزینه محل شغل انتخابی را انتخاب می‌کرد، به همین دلیل سازمان سنجش نیز آن‌ها را از اولویت خارج کرده است.
 
به گزارش کبنا، امروز معترضین به آزمون استخدامی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در جلوی محل استانداری تجمع کرده‌ بودند و پلاکاردهای مبنی بر اینکه آقای استاندار به ما کمک کنید، در دست داشتند.
photo_2016-12-18_12-51-20 photo_2016-12-18_12-51-40 photo_2016-12-18_12-51-46 photo_2016-12-18_12-51-43


کد مطلب: 214873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214873/اعتراض-شرکت-کنندگان-آزمون-استخدامی-دانشگاه-علوم-پزشکی-توضیحات-قائدی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1