کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی‌آبرویی استخدام‌های فامیلی مدیران فراموش نمی‌شود

18 آذر 1395 ساعت 10:19


 
مصطفی جوزانیkhadmi-taj-ada
اگر حواشی و بحث‌های تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد را در هفته‌های اخیر کنار بگذاریم، حاشیه‌ها یا به عبارتی افتضاح جذب نیروهای فامیلی در بعضی سازمان‌ها و ادارات یکی از اتفاقات ناگوار و ناپسند برای مدیران و جریانات سیاسی حاکم از استاندار گرفته تا نمایندگان استان بوده است. تا جایی که جریانات سیاسی و عدالتخواه استان نخواهند گذاشت بی‌آبرویی استخدام‌های فامیلی و خانوادگی برخی مدیران دولت بنفش از صدر تا ذیل در استان، همانند افتضاح فیش های حقوقی و نجومی به حاشیه و فراموشی سپرده شود.
سازمان‌ها و ادارات مورد اتهام در این قضیه از مدیرکل جهاد کشاورزی گرفته تا، سازمان مدیریت، شرکت برق و امور عشایری استان و همچنین استاندار و معاونین وی به جای ماست مالیزاسیون رسانه‌ای این اتفاقات ناپسند و ناشایست، با تحقیق و بررسی دقیق ماجرا در جهت روشن شدن قضیه و رفع احتمالی اتهامات مطرح شده بر علیه عامل یا عاملین، تلاش در جهت یافتن پاسخی مناسب و درخور به مطالبه فراموش ناشدنی جریان عدالتخواه تا روشن شدن قطعی ماجرا داشته باشند.
جذب بی ضابطه و فامیلی نیرو به صورت قراردادی مادامی که مشمول قانون بیمه و مالیات شود، اشغال غیرقانونی پست و صندلی خواهد بود، بنابراین این فاجعه میخ محکمی برتابوت و جایگاه شایسته سالاری برای همیشه تاریخ در این استان خواهد شد.
اما صحبتی با نمایندگان و مردان قانون در استان
جوانان بیکار و جویای شغل، خاصه آنهایی که علاقه مند به بحث تغییر نام استان هم هستند اولویتشان در وهله اول اشتغال خواهد بود بنابراین نمی‌توان افتضاح استخدام‌های فامیلی و بی ضابطه را دور از چشم آنان با دعوا و جنگ زرگری و پر خطرطایفه ای لاپوشانی نمود!!
جناب حاج عدل هاشمی، چرخ توسعه مادامی در کهگیلویه بزرگ به گردش درخواهد آمد که زیرساخت‌های مهم اشتغالزایی جوانان آن دیار فراهم گردد، و گر نه طولانی بودن یا نبودن، نام شهر یا استان، زیاد توفیری در توسعه کهگیلویه ندارد و نخواهد داشت.
جناب آقای تاجگردون،  نامه جوانان بیکارو جویای شغل گچسارانی به جنابعالی درد متعصبانه واو بودن را ندارد بلکه صدای بی عدالتی مدیران شما در شهرستان و مرکز استان را به گوش شما می رساند.
نماینده محترم بویراحمد جناب حاج زارع، عزت بویراحمد در دوره‌ای  خدشه برآن وارد شد که صندوق‌های رای مغلوب جریانی در آن حوزه شدند، نه تعصبات بی‌جا و پافشاری‌ها بر سنت‌های قدیمی و خاک خورده همانند قداست بخشی به نام استان!!!
و در پایان این‌ها را گفتیم که به اینجا رسیده باشیم که جریان عدالتخواه و انقلابی استان مطالبه‌گر پیگیری جذب فامیلی و استخدام غیرقانونی نیرو در ادارات را به فراموشی نخواهد سپارد و تا تحقیق و بررسی موضوع و روشنگری آن برای هم استانی ها گریبان شما و ایضا استاندارشما را رها نخواهند نمود.


کد مطلب: 214825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214825/بی-آبرویی-استخدام-های-فامیلی-مدیران-فراموش-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1