کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخالفت با انتصاب مدیرکل غیربومی در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

17 آذر 1395 ساعت 9:55


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از انتصاب مدیرکل غیربومی در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از زمزمه تغییر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و انتصاب یک غیربومی به جای مصطفی مهدی جمعی از جامعه ایثارگری نیز با معرفی یک مدیرکل غیربومی در این سازمان گلایه دارند.
سعید پایدار عضو شورای اسلای شهر یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز در این باره گفت: به دلایلی مخالف انتصاب یک مدیرکل غیربومی در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
وی در ادامه افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و آیا با وجود نیروهای مستعد و توانمند از خانواده‌‌های شهدا و ایثارگر باید از بیرون فردی را برای مدیرکلی این سازمان مطرح کنند.
پایدار اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان شایسته‌ای دارد که اکثریت آنها نیز خود از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
این عضو خانواده شهدا و ایثارگران در ادامه اظهارات خود، بیان کرد: ما تجربه تلخ مدیران غیربومی در سازمان بنیاد شهید را داریم همچنین که مدیریت خوب و عالی مدیرکل بومی را نیز تجربه کردیم.
وی گفت: یک فرد غیر بومی به هیچ وجه نمی‌تواند خانواده‌های شهدا و ایثارگران ما را خوب درک کند، و باید مسئولان این استان به مسائل مربوط به ایثارگران نسبت به دیگر حوزه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
 


کد مطلب: 214729

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214729/مخالفت-انتصاب-مدیرکل-غیربومی-بنیاد-شهید-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1