کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش پژوهش کهگیلویه و بویراحمد

15 آذر 1395 ساعت 20:31




رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار بخش پژوهش استان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حسن نوروزی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در جمع خبرنگاران با اعلام حمایت سازمان برنامه و بودجه استان از مخترعین و نخبگان بیان داشت: این سازمان در حمایت از بخش پژوهش تلاش می‌کند حمایت‌های لازم را از مخترعین و نخبگان انجام دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث پارک علم و فناوری یکی از نیازهای جدی استان است که با راه‌اندازی این پارک حمایت‌ها از بخش پژوهش به صورت بهتر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در سالی که به‌نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است، لذا احداث پارک علم و فناوری موجب شکوفایی علمی در استان می‌شود.

نوروزی در خصوص زمان راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان گفت: برای احداث و راه‌اندازی این پارک نیازمند فضا و مکان و همچنین اعتباراتی برای خرید تجهیزات این محل هستیم.

وی بیان کرد: در سفر دولت به استان احداث پارک علم و فناوری یکی از خواسته‌های مطرح شده استان از رئیس جمهور بود و در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور توافقات خوبی با دانشگاه پیام نور، دانشگاه یاسوج و دانشگاه آزاد برای احداث این مکان صورت گرفته است.

نوروزی بیان کرد: امیدواریم پارک علم و فناوری استان تا پایان سال جاری احداث و کمکی هم که در سفر رئیس جمهور قرار شد به کهگیلویه و بویراحمد شود صورت گیرد.

وی در خصوص میزان اعتبار بخش پژوهش استان گفت: دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ملکفند هستند یک درصد اعتبارات استانی خود را به بخش پژوهش اختصاص دهند که اعتبارات بخش پژوهش استان در مجموعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.



کد مطلب: 214354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214354/اعتبار-۳-میلیارد-۵۰۰-میلیون-ریالی-بخش-پژوهش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1