کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لغو حکم رئیس اداره ورزش کهگیلویه / یک «خانم» سرپرست اداره ورزش و جوانان بهمئی شد

14 آذر 1395 ساعت 21:30


طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره ورزش کهگیلویه تغییر کرد.img_5429
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، فرشید کرمی معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تغییر کرد و به جای او رضا نیکویی‌زاده سرپرستی این اداره را بر عهده گرفت.
کرمی در ادامه تصریح کرد: به پیشنهاد معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و با حکم مدیرکل مسعود تقوی‌نژاد جای خود را به رضا نیکویی‌زاده معاون این اداره داد.
وی اضافه کرد: آقای تقوی به دلیل پاره‌ای از مشکلات از ادامه فعالیت در این اداره انصراف داد که بنده نیز با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش و جوانان با استعفای وی موافقت کردم.
معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: خانم عاطفه بیوکانی سرپرستی اداره ورزش و جوانان بهمئی را بر عهده گرفت و وی جایگزین آقای کاظمی شد.
کرمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: برقراری نظم و مقررات جزء اولویت‌های کاری این معاونت است که بنده از مدیرکل ورزش جوانان به جهت هماهنگی و تعاملی که در این خصوص دارد، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
این مسئول تاکید کرد: نظم و رعایت قانون سرلوحه کارم است و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارم و از همین جا از آقای ایزدپور که در این سال‌ها با مدیریت خوب خود توانسته به سطح ارتقای ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های شایانی بکند، تشکر می‌کنم.
کرمی گفت: در برخی از ادارات و واحدها ضعف‌های وجود دارد که باید در سریعترین زمان برطرف شوند.


کد مطلب: 214033

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214033/لغو-حکم-رئیس-اداره-ورزش-کهگیلویه-یک-خانم-سرپرست-جوانان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1