کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شمس لنگرودی به گچساران می آید

14 آذر 1395 ساعت 20:22


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: استاد برجسته شعر و ادبیات فارسی محمد شمس لنگرودی برای برگزاری کارگاه حرفه‌ای شعر معاصر به گچساران سفر می‌کند.
امیر حسین نوروزی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند رشد مضاعف در حوزه شعر و ادبیات است، اظهار داشت: شعر ثروتی عظیم و میراثی گرانبها از فرهنگ تاریخ و تمدن ایران اسلامی برای نسل‌های آینده است و از طریق رشد این حوزه می‌توان با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد.
نوروزی عنوان کرد: هنر سرودن شعر سترگ است که با لطافت تمام اعتلا و عظمت مردمان پاک سرشت ایران را می‌نمایاند و برای پایایی و پویایی نسل‌های آینده راهنمایی ارزشمند است.
وی تاکید کرد: هر خدمتی به حوزه هنر و ادبیات خدمت به ارزش‌های معنوی و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و با این دید باید انجمن‌های ادبی را گسترش دهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه کارگاه شعر استاد شمس لنگرودی به مدت ۲ روز در ۱۷ و ۱۸ آذرماه ۹۵ و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، افزود: طبع شعری که هدیه‌ای از سوی خداوند است را باید محاسبه کرد و با کشف رسالت آن از این طبع و هنر در جاهایی که واجب است، استفاده کرد.


کد مطلب: 214011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214011/شمس-لنگرودی-گچساران-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1