کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای در ادارات / چرا طوایف را رودروی هم قرار می‌دهید

5 آذر 1395 ساعت 18:16


 

امام جمعه کبگیان گفت: پشت مرز ماندن زائران مایه شرمساری است نه لغو سخنرانی علی مطهری.

 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۵ آذر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: مسئله مهم آخرت در دنیاپرستی گم شده و از یادها رفته است.

امام جمعه کبگیان در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: مسأله بسیج مسأله یک‌ تشکل و حزب و باند نیست بلکه خودجوش و فراگیر و مردمی در سایه اتکال به خداوند سبحان و رهنمودهای ولی‌فقیه زمانه است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: همین‌ ارزش تشکیل بسیج و بسیجی بودن است که قیام‌ ملت ما را تثبیت کرده و به جهان صادر کرد و از بند طاغوت نجات‌ داد.

وی افزود: از بارزترین خصیصه‌های یک بسیجی اطاعت محض از ولی‌فقیه و تواضع و فروتنی است که دشمن‌ درصدد گرفتن این نعمت خودجوش و مردمی از ملت ایران است.

خطیب جمعه کبگیان‌ درباره راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: این چه عشقی است که در ناامن‌ترین منطقه جهان بیش از بیست میلیون عاشق بدون‌ ترس و خودجوش و یکپارچه را از جان و مال رها می‌کند.

وی افزود: یک عده بی‌غیرت در توئیتر علیه شهدای زائر ابی‌عبدالله(ع) کامنت می‌گذراند که نشان‌دهنده بی‌غیرتی و بی‌دینی این افراد است.

امام جمعه کبگیان درباره مسأله جبهه‌گیری عده‌ای علیه ریاست قوه قضائیه گفت: این در حالی است که به خاطر لغو یک سخنرانی آسمان و ریسمان را به هم می‌دوزند.

وی گفت: وقتی یک مرجع قانونی و یک قاضی تشخیص دهد که سخنرانی با صلاحدید تعطیل شود حکمش قابل تایید است.

امام جمعه کبگیان افزود: اما آیا بازگشت زائرین و ماندن پشت مرز مهران و حقوق‌های نجومی که ۱۵۰ روز است بی‌جواب مانده و تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان مایه شرمساری نیست.

وی گفت: آقای مطهری جا پای پدرت بزرگوارت بگذار و لااقل کتاب‌های آن شهید بزرگوار را مطالعه کن تا اسباب موج‌سواری دیگران نشوی.

وحدانی‌فر تصریح کرد: الان مشکلات مملکت سخنرانی‌ها نیست مشکل مردم بیکاری جوانان است که دار و ندارشان را خرج تحصیل فرزندانشان‌ کردند و با مدارک بالا کارگری می‌کنند.

خطیب جمعه کبگیان درباره تغییر نام استان گفت: آقایان قلم به دست بیایید برای استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای و قومی و باندبازی و جناحی وقت‌ بگذارید که سنگ طایفه‌گری به سینه زدن به درد ملت نمی‌خورد و چرا مردم در طوایف مختلف را رودروی هم قرار می‌دهید که به جان‌ هم بیفتند.


کد مطلب: 212955

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/212955/استخدام-های-بی-ضابطه-فله-ای-ادارات-چرا-طوایف-رودروی-هم-قرار-می-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1