کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی‌توجهی به سیاست‌های رهبر انقلاب / استخدام فله‌ای آشنایان این رئیس در سازمان مدیریت استان (+اسامی)

5 آذر 1395 ساعت 23:57


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودسرانه جمعی از بستگان، دوستان، آشنایان و افراد دارای روابط و پارتی را در سازمان متبوع خود بدون رعایت ضوابط و قانون استخدام کرده است.norozi
به گزارش کبنانیوز و بر اساس اطلاعات ارسالی به این پایگاه خبری، حسن نوروزی، «دکتر» سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بدون توجه به رعایت ضوابط و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بند ۲؛ «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و بند ۳، « بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای» دست به استخدام  و بکارگیری حدود ۳۰ نفر از بستگان، آشنایان، دوستان و افراد دارای روابط و پارتی در سازمان تحت نظر خود زده‌ است.
در حالیکه هر روز شاهد گلایه‌مندی جوانان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بیکاری و نبود اشتغال هستیم، در سازمانی که باید متولی قانون و برنامه‌ریزی باشد دست به استخدام افرادی بدون رعایت ضوابط کرده که انتظار می‌رود وقتی سازمان، اداره‌ای و یا نهادی مجوز استخدام دارند، رئیس آن سازمان و یا دستگاه‌ دولتی با پرهیز از نگرش‌های سلیقه‌ای، شخصی و قوم‌بازی و طایفه‌بازی و صرفاً بر اساس موازین اسلام، قانون و به جهت اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است مورد بدبینی قرار نگیرد، در بحث استخدام عدالت را مدنظر قرار دهد.
این رئیس سازمان همچنین برای استخدام بستگان و نورچشمی‌های خود تنها به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اکتفا نکرده است و بنا بر گفته برخی از منابع دقیق گاهی مدیری که به او برای بودجه و اعتبار مراجعه می‌کند از آن مدیر برای استخدام نیروهای مورد نظرش در دیگر ادارات استان درخواست و بعد پیرامون اعتبارات با او سخن خواهد گفت. کافی است مسئولان نظارتی از این مدیران در این رابطه تحقیقی کنند.
 
خانم‌ها؛ (پ)، (ک)، (ف.ب)،(س.گ) و آقایان؛ (م)، (ق)،(پ)،(هـ. د)، (س. ش)،(م . ب)،(م)، (ه)، (ر)، (الف)،(ظ)، (ر، م)، (م)، (م)، (ح) و (ت) و (م) و ... کسانی هستند که بر اساس فامیل‌گرایی، قوم‌گرایی، آشنابازی و روابط و پارتی‌بازی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام  و بکار گرفته شده اند. گفته می‌شود دو نفر دیگر در روزهای آینده به این افراد اضافه خواهند شد.
این رئیس نیز برخی را از ادارات دیگر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده است.
امید است، مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ائمه جمعه و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در این رابطه تحقیق و سپس اقدام شایسته‌ای انجام و تذکرات لازم را بدهند.
پایگاه خبری کبنانیوز در راستای جلوگیری از پدیده زشت تبعیض و پارتی‌بازی، استخدام‌های غیرقانونی و فله‌ای سایر ادارات را بزودی منتشر خواهد کرد، از مخاطبین تقاضا داریم که در این مسیر ما را یاری کنند.


کد مطلب: 212946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/212946/بی-توجهی-سیاست-های-رهبر-انقلاب-استخدام-فله-ای-آشنایان-این-رئیس-سازمان-مدیریت-استان-اسامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1