کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب جدید در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

4 آذر 1395 ساعت 14:40


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه معاون جدید برنامه‌ریزی این سازمان گفت: نخستین مبلغ ریالی اعتبارت سفر رئیس جمهوری این استان به بخش کشاورزی واصل شد.
جعفر گوهرگانی ظهر امروز در آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از ابلاغ مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال، ۹۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و بخشی نیز به شکل اسناد خزانه به بخش کشاورزی این استان تخصیص یافت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مبلغ، نخستین تخصیص ریالی از محل اعتبارات سفر دولت به این استان است، افزود: با گسیل شدن تدریجی اعتبارات و نزول رحمت الهی، فضای کار و خدمت بیش از گذشته فراهم شده که در این زمینه بهانه‌ای برای کم‌کاری پذیرفتنی نیست.
وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی در مقابل انتظارات و خواسته‌های قشر ارزشمند روستایی و عشایری و جامعه تولیدکنندگان بخش کشاورزی رسالت سنگینی دارد که با همت و سرعت دادن به کارها، می‌توان از عهده این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها وزارتی که با همه مردم سر و کار دارد، جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: سرنوشت معیشت و اقتصاد بخش عظیمی از جمعیت کشور به تصمیمات، تولیدات، رفتار، خدمات، توصیه‌ها و پیگیری‌های کارکنان این وزارت مرتبط است.
وی ابراز داشت: تحق این اهداف مهم تنها در سایه دوری از حواشی و تمرکز روی اهداف کلان مجموعه شدنی است و من افق روشنی را برای بخش کشاورزی این استان علی‌رغم محدودیت‌ها متصور هستم.
گوهرگانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با قدردانی از قدرت‌الله ویسی، معاون پیشین برنامه‌ریزی گفت: آقای بیدارمغز مدیر توانمندی است که سوابق گذشته‌اش نوید تحول و تغییر در حوزه برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این سازمان را می‌دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مسئولیت‌ها را ماندگار ندانست و از همکارانش خواست تا از حواشی بپرهیزند چرا که پرداختن به حاشیه‌ها علاوه بر اینکه مجموعه را از اهداف خود دور می‌کند، وقت، انرژی و سرمایه یک بخش را هم هدر می‌دهد.
وی با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های مدیران بخش کشاورزی در دهه فجر امسال باید خود را نشان دهد، افزود: با تکیه بر برنامه‌ریزی اصولی در بخش کشاورزی علاوه بر افزایش تولید و بهبود کیفیت، به دنبال پایداری تولید و دوری از پیشرفت‌های تب‌دار هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد تا در دهه فجر پیش رو باز هم بخش کشاورزی همچون سال‌های قبل با افتتاح و تحویل پروژه‌های خوب، اشتغال‌زا و اقتصادی به مردم، بدرخشد.
گوهرگانی اولویت نخست کاری معاون جدید را رد و بدل کردن موافقت‌نامه‌های مالی و روی ریل انداختن نظام برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این سازمان اعلام کرد.
در پایان این مراسم، رمضان بیدارمغز به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات ویسی قدردانی شد.
 


کد مطلب: 212755

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/212755/انتصاب-جدید-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1