کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کری خوانی بازیکن نفت گچساران برای یاران قلعه نویی

29 آبان 1395 ساعت 23:30


 

بازیکن خوزستانی نفت گچساران گفت: برای شکست تراکتورسازی در گچساران بی‌برنامه نیستیم.

عبدالهادی خنیفر اظهار کرد: پیروزی با ارزشمند فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل فولاد را به هواداران خونگرم گچسارانی تقدیم می‌کنیم.

کاپیتان سابق استقلال خوزستان و مهاجم این روزهای نفت و گاز گچساران در ادامه افزود: تیم نفت گچساران در مقابل فولاد خوزستان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حقمان پیروزی بود.

خنیفر گفت: قبل از بازی نیز در مصاحبه با گفته بودم ضمن احترام برای تیم فولاد و کادر فنی این تیم اما نقاط ضعف فولاد را به خوبی می‌شناسیم و راه نفوذ را بسته بودیم.

مهاجم تیم نفت گچساران تصریح کرد: خوشبختانه موفق شدیم با این بازی دل هواداران گچسارانی را خوشحال کنیم و این برای من لذت‌بخش است که شادی را به مردم و جامعه بدهیم.

بازیکن جنوبی نفت گچساران ادامه داد: خوشبختانه با توصیه‌های کادر فنی بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و فرصت به تیم حریف را ندادیم.

مهاجم نفت گچساران بیان کرد: قطعا این پیروزی نتیجه یک کار تیمی بود که از بیرون گرفته تا کادر فنی و بازیکنان با همدلی و وحدت به این مهم دست یافتیم.

وی خاطرنشان ساخت: مطمئن باشد تیمی که قهرمان لیگ برتر و فولاد خوزستان را حذف می‌کند اتفاقی نبوده است و ما برای شکست تراکتورسازی نیز برنامه داریم.

خنیفر با اشاره به اینکه تیم نفت روز به‌ روز به هماهنگی و انسجام بهتری می‌رسد افزود: ما مغرور نمی‌شویم و به موفقیت تیم نفت در ادامه مسابقات فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم نفت گچساران گفت: انتظار دیگری که داریم در روز پنجشنبه هواداران گچسارانی ما را در مقابل تیم برق نوین شیراز تنها نگذارند چرا که هدف اول ما صعود از این لیگ است./فارس


کد مطلب: 212028

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/212028/کری-خوانی-بازیکن-نفت-گچساران-یاران-قلعه-نویی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1