کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملکرد شوراها قابل تقدیر است

24 آبان 1395 ساعت 17:08


رئیس شورای شهر دهدشت گفت: عملکرد شوراها با وجود کاستی ها و کمبودها قابل تقدیر است.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، حسین جهادگر در نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه شوراهای اسلامی یکی دیگر از بزرگترین دستارودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی شوراها تشکیل شده که در واقع به نقش مردم در اداره امور کشور اهمیت داده و ۹ اصل قانون اساسی به این امر اختصاص داده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه در فرهنگ قرآنی و سیره و روایات معصومین(علیهم السلام) به مشورت تاکید شده است، اظهار داشت: اولین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۷۸ تشکیل گردید و این نهاد مردمی که در واقع نقش یک قوه مقننه محلی را ایفا و ایثار می کند و جایگاه خود را در بین سایر نهادهای حکومتی پیدا کردند و به مروز زمان رشد قابل توجهی یافت و یکی از منابع مهم سرمایه اجتماعی در تصمیم حقوق شهروندی و ایجاد فرهنگ نظم، احترام به قانون به عنوان هنجارهای اجتماعی سهم عمده‌ای در تحقق توسعه ملی کشور به خود اختصاص می‌دهند.
جهادگر بیان کرد: شوراهای اسلامی با وجود عمر کمی که دارند به رغم همه کاستی‌ها، فشارها و کمبودها و مشکلاتی که برای شوراها وجود داشت، عملکرد آنها قابل تقدیر است.
وی افزود: درشوراها اسلامی می‌توان بر اساس خردجمعی، تصمیم‌گیری بر مبنای مشورت سالم، صحیح و منطقی خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت خطاب به جامعه شورایی، بیان کرد: اگر می‌خواهیم به اهداف شورایی خود برسیم باید خالصانه و صادقانه کمر خدمت به مردم را ببندیم.


کد مطلب: 211529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/211529/عملکرد-شوراها-قابل-تقدیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1