کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب یک لنده ای در شرکت انتقال گاز ایران

25 آبان 1395 ساعت 22:28





طی حکمی از سوی نائب رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران سید محمد دیده کنان به عنوان سرپرست مدیریت مالی شرکت انتقال گاز ایران معرفی شد.



به گزارش کبنا، امروز و طی حکمی از سوی سعید توکلی نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران سید محمد دیده کنان از فرزندان شهرستان لنده به عنوان سرپرست مدیریت مالی شرکت انتقال گاز ا یران معرفی شد.

 متن حکم به شرح زیر می باشد :

    جناب آقای سید محمد دیده کنان

    با سلام،

    نظر به تعهد، تخصص، حسن سابقه و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ ۱ آذرماه ۱۳۹۵ به عنوان "سرپرست مدیریت مالی شرکت انتقال گاز ایران" منصوب می شوید.

 امید است با استعانت از پروردگار متعال و با تلاش، هماهنگی و تعامل فعال و اثر بخش با ستاد ملی گاز، مناطق عملیاتی و واحدهای ستادی شرکت، نسبت به بررسی ریشه ای و رفع چالش های موجود اقدام و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز، کارآمد و شایسته ی ستاد و مناطق در انجام مسئولیت های محوله بالاخص " لزوم شفافیت روابط مالی فیمابین شرکت ملی گاز، پالایشگاه ها و شرکت های گاز استانی با شرکت انتقال گاز، راه اندازی سیستم قیمت تمام شده(ABC) ، تعیین ساز و کار و روابط مشخص و مدون مالی و استقرار نظام پویای گزارش دهی با مناطق" موفق باشید.

فرصت را مغتنم دانسته و از زحمات جناب آقای علی احمد اسمعیلی که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده اند، تشکر و قدردانی می نماید.

و من الله التوفیق

سعید توکلی

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل





کد مطلب: 211233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/211233/انتصاب-یک-لنده-شرکت-انتقال-گاز-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1