کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد ابطال تاریخ استان است

24 آبان 1395 ساعت 11:42


سید حسن حسینی موردراز
با درود به محضر یادگاران دلاور مردان و شیر زنان سرزمین کهگیلویه و بویراحمد
با عنایت به خبر تلویزیون استان، دشمنان قسم خورده ی کهگیلویه و بویراحمد باز از عرصه ی خالی در میدان سیاست، سوء استفاده کرده و میزان عداوت خویش را با تکرار، علنی نموده اند و تغییر نام زیبای استان که حامل تاریخ پر افتخار این سرزمین است، را بهانه ی ابراز دشمنی و درمان کینه ی درونی خود قرار داده اند آیا این اقدام ننگین و پذیرفتن آن بدتر از مرگ، برای مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست؟؟
چون سکوت دلیل پذیرش این ننگ است باید همه مسئولین کشوری و استانی را متوجه کینه ورزی بانیان نماییم.
از مسئولین مستقیم موضوع که اظهار نظر هم نموده اند میپرسم آیا همه دردهای این مردم محروم، درمان شده فقط همین یک موضوع مانده؟؟
آیا حداقل بنام سایر استان های کشور هم توجه نموده اند؟؟
آیا تاریخ ثبت شده ما تحت عنوان کهگیلویه و بویراحمد باید مورد هجمه ی متصدیانی قرار گیرد که در انجام وظیفه کم آورد اند و میخواهند با این فاجعه ی مظاعف ناتوانی خود را پنهان کنند؟؟
آیا با این اقدام ننگین چه دردی از کوچکترین واحد اجتماعی استان درمان می شود؟؟
آیا این متصدیان به کدام دلیل به فکر توجیه چنین مصیبتی بر مردم متدین استان که با عنایت به همه ی محرومیت های گذشته، باز هم مقام برتر را در راه دفاع از دین و میهن، بنام خود ثبت کرده اند دست به چنین فاجعه ای می زنند؟؟
اگر امروز توان تحول مورد انتظار جامعه استانی را ندارید باید تاریخمان را مورد حمله و دستبرد قرار دهید!؟؟
اگر در این مورد موفق شوید بجز دشمنان امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد و مزدوران قبل از پیروزی انقلاب که نه فقط مردم استان از آنان خاطره خوشی ندارند بلکه خودشان هم از دیروزشان شرمنده هستند، چه کس یا کسانی را شاد خواهید نمود؟؟
فراموش نکنید کسانی در این راستا مصرند که نام نیکی از گذشته در این دیار ندارند زیرا نام استان یادآور دلیر مردان و شیرزنان این سرزمین است.
تاریخ حقیقی و حماسه ای استان نه فقط گویای تسلیم دشمنان در طول تاریخ است که حامل گرد ننگی است بر چهره محقرین دیروز و مدعیان  بدون استدلال امروز.
حال مفهوم واقعی این بیت نمایان است که :
دشمن دانا بلندت می کند              بر زمینت می زند نادان دوست.
آیا پیشنهاد دهندگان و مؤیدین این دشمنی با مردم استان، دوستان جمهوری اسلامی هستند؟؟؟
مردم کهگیلویه و بویراحمد اعضای یک جسم اند و تکدر خاطر هر یک مرضی است بر پیکر این جسم که در آن صورت:
چو عضوی بدرد آورد روزگار              دگر عضو ها را نماند قرار
در پایان از امام جمعه محترم یاسوج جناب آقای حسینی تقاضا دارم نظر معلم و استاد خویش، مرحوم آیت الله ملک حسینی را که همیشه موجب فخر مردم استان بوده و خواهد بود، در این مورد مطالعه نمایند.
در ضمن حتماً نقش من و دوستانم را همراه آن مرحوم ( حضرت آیت الله ملک حسینی ) در سال ۱۳۵۷ فراموش نکرده و سهم امروزمان را هم خوب میدانید پس من برای سهم خواهی سخن نگفته و نمی گویم.
و راست می گویم و از گفته خود دلشادم


کد مطلب: 210867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210867/تغییر-نام-کهگیلویه-بویراحمد-ابطال-تاریخ-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1