کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حذف «بویراحمد» از نام استان مشکوک است / مسئولان با مردم بازی نکنند

23 آبان 1395 ساعت 23:58


عضو شورای شهر یاسوج گفت: حذف نام «بویراحمد» از شناسنامه استان کهگیلویه و بویراحمد مشکوک است.
paidar
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سعید پایدار امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل استان نیست، اظهار کرد: اگر به دو سیلابی و طولانی بودن استان بهانه دارند، پس چرا استان‌های چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی تغییر نام نمی‌دهند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قدمت تاریخی دارد، بیان کرد: کهگیلویه حداقل ۸۰۰ سال قدمت تاریخی دارد و بویراحمد نیز ریشه در حماسه، رشادت و غیرت دارد و بجای تصمیم‌های شتاب زده در این رابطه ضرورت‌ها را در نظر بگیرند و منطقی توضیح دهند.
پایدار با انتقاد از مدیرانی که به دنبال تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: مدیرانی که از لفظ نام استان ناتوان هستند، چطور ادعا دارند که می توانند چرخ توسعه استان را به حرکت در بیاورند.
وی با اشاره به اینکه نام بویراحمد محصول خون، غیرت، دلاوری مردان این استان است، تصریح کرد: حذف نام «بویراحمد» از شناسنامه استان کهگیلویه مشکوک است.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج برخی نمی‌توانند با تغییر نام استان نام «کهگیلویه و بویراحمد» را از اذهان مردم حذف کرد، اظهار داشت: برای مردم، بویراحمد همیشه «بویراحمد» است، عده‌ای متناسب با مقتضیات زمان مسئولان با این شیوه با مردم بازی می‌کنند و این سناریوی است که مردم مشکلات را یاد ببرنند و مسئولان ناتوان نفس راحتی بکشند.


کد مطلب: 210821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210821/حذف-بویراحمد-نام-استان-مشکوک-مسئولان-مردم-بازی-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1