کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملیات بازگشایی محور قلعه‌رئیسی و برفکوه چاروسا (+تصاویر)

24 آبان 1395 ساعت 23:42


با حضور معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان، بخشدار چاروسا و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه عملیات انفجار و بازگشایی محور قلعه رئیسی به برفکوه چاروسا آغاز و شروع به کار کرد.



شیرمحمد راستا در حاشیه این پروژه اظهار داشت: توسعه جاده‌های ارتباطی مناسب به‌ویژه راه‌های روستایی مهمترین عامل توسعه‌یافتگی است.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جاده ارتباطی برفکوه چاروسا که همیشه یکی از خواسته‌های اصلی مردم چاروسا است ارتباط بین قلعه‌رئیسی را به دهستان آجم متصل می‌کند و از این طریق می توان به یاسوج مرکز استان رفت.

وی افزود: تاکنون سه پیمانکار از ابتدا در این مسیر شروع به کار کردند و مسیر را تا مرحله کوهستانی بودن آوردند که در این مرحله نیاز به انفجار کوهستان داریم.

راستا خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ متر از مسیر امروز در انفجار با موفقیت به اتمام رسید و در آینده نزدیک هم شاهد شروع به کار بقیه مسیر خواهیم بود.

حیات پرواز هم در ادامه در خصوص این مسیر عنوان کرد: یکی از دغدغه های مردم منطقه بازگشایی این مسیر است که مردم خود را به منطقه عشایری خود می رسانند و از آنجا به یاسوج مرکز با کمترین مسیر می رسانند.

رئیس شورای اداری کمبود اعتبار را مهمترین دغدغه مسئولان برای ادامه مسیر دانست و افزود: امیدواریم با کمک استاندار و دیگر مسئولین کار ادامه مسیر با کندی پیش نرود و به زودی شاهد تکمیل مسیر باشیم.

وی در پایان از استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و همکاران و رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه به دلیل پیگیر مشکلات راه های چاروسا تشکر کرد.

a as ad

سید حسن آرمند


کد مطلب: 210811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210811/عملیات-بازگشایی-محور-قلعه-رئیسی-برفکوه-چاروسا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1