کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: مسئولان به فکر اشتغال جوانان باشند نه تغییر نام استان / اجازه ندهید دلخوری‌ها تکرار شود

23 آبان 1395 ساعت 22:52


نماینده مردم بویراحمد و دنا با اشاره به مباحث مطرح شده در باره تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم دغدغه‌های مهمتری دارند.zaraa-adal-hashmi-kebna (5)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نام کهگیلویه و بویراحمد هویت، تاریخ و فرهنگ این استان را در بر دارد، اظهار کرد: طرح این موضوع نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی را برای مردم استان ایجاد می‌کند که مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بهتر است، دقت بیشتری کنند.
وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته نیز این موضوع طرح شد، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به نگرانی‌های گذشته نیز توجه کنند و اجازه ندهند آن دلخوری‌ها تکرار شود.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد موافقین و مخالفینی دارد، گفت: تغییر نام اولویت استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، اولویت‌های استان پیشرفت زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال برای جوانان، توجه به نیروی تحصیلکره و دیگر امور است و مسئولان به این مسائل توجه کنند.


کد مطلب: 210805

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210805/زارعی-مسئولان-فکر-اشتغال-جوانان-باشند-نه-تغییر-نام-استان-اجازه-ندهید-دلخوری-ها-تکرار-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1