کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون یا زارعی! کدام یک پیروز و حامی مدیران بومی کشوراند؟

23 آبان 1395 ساعت 14:20


متن ارسالی*
در حالی که برخی قلم به دستان به جابجایی ها و تغییر مدیران و جاگزینی مدیری ضعیف تر و ناکارآمد به جای مدیری ضعیف در استان می نویسند در این میان هستند برخی از نخبه ها و شخصیت های هم استانی که بدون هیاهو به مناصب بالا ارتقا یافته اند و موجبات رشد دیگر جوانان و تحصیل کنندگان بومی را در دیگر استان ها فراهم می کنند.
tajvhashmi
در شلوغی و هیاهوی تغییر و چینش مدیران استان  تعدادی از نیروهای بومی در استان های دیگر صاحب منصب شده اند. گروهی در استان خود را درگیر ماجراهای تغییر مدیران ضعیفی کرده اند که هیچ سودی برای استان ندارد غافل از اینکه باید به رشد جوانان و نخبه های هم استانی در استان های دیگر کمک کرد.
اتفاقی که در این چند وقت اخیر توسط دکتر تاجگردون رخ داده و تنی چند از مدیرانی که اگر چه از نزدیکان و هم ایلی خودش بوده و جای ارتقا برای آنان وجود داشته را به پست ها و مناصبی کشوری گماشته اما همین نیز باعث کمک کردن و رشد دیگر جوانان استان خواهد شد.
از جمله این افراد می توان به اقایان گل محمد محمدی به عنوان مدیر کل گزینش تامین اجتماعی استان فارس، حجت الاسلام محمد صادق محرابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، رهام بخش حبیبی به عنوان معاون هماهنگ کننده مرزبانی کشور، محمد محمدی بعنوان رئیس اداره کل آموزش صندوق تامین بیمه مرکزی، فرامرز پولادی پور بعنوان رئیس کل اداره تحویل شرکت ایران خودرو دیزل ، سید مسعود پورالحسینی” سرپرست دفتر بازبینی و حسابرسی گمرک ایران که همه از اهالی گچساران و باشت می باشند اشاره کرد که با حمایت دکتر تاجگردون به مناصب مهمی دست پیدا کرده اند که قطعا در آینده می تواند راه گشا برای جوانان شهرستان های گچساران و باشت و استان باشد.
البته نباید از نیروهای بومی شهرستان کهگیلویه بزرگ غافل شد.چرا که تعداد زیادی از آنها نیز به مناصب مهم کشوری و لکشری دست پیدا کرده اند. علیرضا مسعودی لیر عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر به عنوان معاون دانشجویی این واحد دانشگاهی( از فرزندان شهر سوق)، سیدعلی محققی به عنوان مدیرکل ترویج سازمان امور اراضی کشور (از فرزندان دهدشت)، سرهنگ محسن ایزدخواه(پیما) فرمانده یگان حفاظت زندان ها و اقدامات تربیتی کشور (از فرزندان قلعه ریسی)، اسکندر روئین‌پور به عنوان رئیس امور استخدام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کشور (از فرزندان بهمئی)، عبدالله قیصری طی حکمی به عنوان معاون دفتر توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی وزارت جهاد کشاورزی(از فرزندان دیشموک)، صاحب محمدی مونه به عنوان رئیس گمرک کرگان(از فرزندان لنده)، امرالله دهقان، طی حکمی به سمت معاون اداری مالی و پشتیبانی دادگستری استان بوشهر (از فرزندان لنده)، اسفندیار آزاده بعنوان مدیر امور ایثارگران شهرداری تهران( از فرزندان شهرستان لنده ) از جمله مدیرانی می باشند که در دوره نماینده فعلی و سابق از کهگیلویه بزرگ به مناصبی مهم دست پیدا کرده اند.
شاید صحبت های رسانه ها و منتقدین دور از انصاف نباشد که بویراحمد در یک دوره بی عزتی و بی درایتی از مسئولانی فرو رفته که نتوانسته اند گام های تاثیر گذار برای رفع موانع و رشد جوانان و مدیران بومی برداند و از این رو این شهرستان با انبوهی از مشکلات و واپس ماندگی سیاسی و اقتصادی رو برو بوده است.
مدیران و مسئولان بسیار ضعیفی که صرفاً درگیر جابجایی ها و بازی های سیاسی که فقط خودزنی را برای انها به همراه داشته است.
زارعی که بازیچه دیگر نمایندگان در تغییر مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و به نوعی وی را سرگرم حاشیه های این تغییرات کرده اند غافل از آن است که حاج عدل و تاجگردون برنامه های خود را چطور بدون هیاهو و جنجال آفرینی پیش خواهند برد.
حال باید نماینده بویداحمد و دنا به فکر چاره اندیشی باشد تا بویراحمد را از ظلمی که هم در تامین بودجه این شهرستان و هم در ترقی جوانان و نخبگانش به خود دیده را نجات دهد.

*


کد مطلب: 210487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210487/تاجگردون-یا-زارعی-کدام-یک-پیروز-حامی-مدیران-بومی-کشوراند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1