کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زمانی برای کهگیلویه؛ قدردان باشیم

21 آبان 1395 ساعت 12:00


ستار ماندگاریhashmi
چشمانمان را اگر باز کنیم و به گوشه گوشه ی کهگیلویه ی بزرگ خوب بنگریم، استعدادها و توانایی های ناشکفته مردمانمانی را میبینیم که در انتظار اتحادی توام با توسعه و شکوفایی هستند، در این مسیر دشوار همه مسئولیم و اگر نمی توانیم باری از دوش مسئولینی که برای توسعه شهرستانمان تلاش می کنند، برداریم، حداقل خود باری بر دوششان نیفزاییم.
‏‎هر کدام از ما خود را متعلق به خط فکری، سیاسی و یا حتی فرهنگی خاصی می دانیم که شاید در مواردی حتی اختلاف نظر هم داشته باشیم، اما باید تمرین کنیم که همچون خانواده ای که هیچگاه اجازه نمی دهد اختلاف نظرها، همبستگی و باهم بودنشان را جهت تأمین خواسته ها و نیازهایشان به مخاطره بیندازد، ما نیز متحد و در کنار هم، جهت پیشرفت و توسعه شهرستانمان صدایی واحد را به گوش دولت برسانیم.
‏‎ما به هویتمان افتخار میکنیم اما فقر، عقب ماندگی و محرومیت کهگیلویه قابل افتخار نیست و برای رهایی از آن ها باید به انداره هویت و حتی فراتر از آن مطالبه گران خوبی باشیم.
همه باید برای توسعه شهرستانمان تلاش کنیم و در این راه، سکان را اگر به دست سردار عدل هاشمی پور داده ایم، هر کس به قدر توانش پشتیبان نماینده باشد تا بتواند فریاد دادخواهی کهگیلویه را با عزت سر دهد و تمام کشور بداند کلمات متعلق به مردم است که از زبان نماینده شان بیان می شود. قدردان زحمت هایش باشیم همانگونه که همه ی ما نیز باید قدردان زحمات نمایندگان پیشین من جمله حاج سید محمد موحد و حاج سید علی محمد بزرگواری باشیم.


کد مطلب: 210327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210327/زمانی-کهگیلویه-قدردان-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1