کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از مدیران استان؛ اگر نمی‌توانید تا کسی دیگری را بیاورم / سکوت اعتراضی «عدل هاشمی»

18 آبان 1395 ساعت 17:04


سیزدهمین جلسه ستاد فرمانداری اقتصاد مقاومتی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، معاون رئیس جمهور خطاب به مسئولین استانی حاضر در این جلسه، گفت: باید تاسف خورد به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که پارک علم و فناوری ندارد، چرا ۱۰ سال مردم را الاف کردید و اگر واقعا اراده‌ای نیست، بگویید تا مردم تکلیف خود را بدانند چرا موضوع را یکسره نمی‌کنید، و اگر نمی‌توانید تا یک نفر دیگر را برای این کار بیاوریم.satar-11
عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، چرام و لنده گفت: در کل کشور متاسفانه همایش‌ها و گردهمایی‌هایی از اقتصاد مقاومتی خوبی شکل می‌گیرد ولی هنوز و هنوز هیچی عوض نشده است.
استاندار در خطاب عدل هاشمی پور گفت: سر اصل مطلب بروید و در مورد پتروشیمی صحبت کنید.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور در خطاب به این سخن استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دیگر عرضی ندارم و ادامه نمی‌دهم آقای ستاری این همه راه آمده‌است تا مشکلات را پیگیری کند. عدل هاشمی بعد از این اظهارات خود، به نشانه اعتراض سکوت کرد.

هاشمی به درخواست سایر مسئولان مبنی بر ادامه صحبت‌های خود هیچ واکنشی نشان نداد.

به گزارش کبنا، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: با فراوانی آب استان در تخصیص آب مشکل داریم، استان ۲میلیارد و ۴۸۰ مترمکعب آب نیاز دارد که ۱ میلیارد و ۱۰۰ متر مکعب اختصاص داده شده است و تنها با حداقل ۲میلیارد مشکل استان برطرف خواهد شد.
وی در خصوص پتروشیمی گچساران و دهدشت بیان داشت: پتروشیمی گچساران و دهدشت به ترتیب ۴۰ درصد و ۴٫۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ولی تعاملی در پتروشیمی‌ها وجود ندارد که با این وضعیت محصول پتروشیمی گچساران باید از دهدشت تامین شود.
نوروزی در رابطه با واگذاری طرح‌های تملک دارایی به بخش خصوصی نیز گفت: ۲۴ پروژه قابل واگذاری با اعتبار ۲۴ میلیارد در استان شناسایی که از این تعداد تاکنون گزارش تعمیم به واگذاری برای ۹ پروژه آماده شده است.
وی بیان کرد: عمده پروژه‌های شناسایی شده برای واگذاری به بخش خصوصی شامل پروژه‌های ورزشی، آموزشی، طرح‌های گردشگری و مجتمع هنری هستند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اشاره داشت و ابراز کرد: ۵۷۶ واحد تولیدی این استان در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون به ۶۷ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
نوروزی عنوان کرد: از ۴۰۵ میلیارد تومانی که در طرح رونق تولید به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافته، تاکنون حدود ۵۲ میلیارد تومان جذب شده که از این لحاظ از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

 


کد مطلب: 209786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209786/انتقاد-شدید-معاون-رئیس-جمهور-مدیران-استان-اگر-نمی-توانید-کسی-دیگری-بیاورم-سکوت-اعتراضی-عدل-هاشمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1