کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع کارکنان راه کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری

18 آبان 1395 ساعت 14:10



۲۴۰ نفر از کارمندان عمرانی راه و شهرسازی با تجمع در مقابل استانداری نسب به شرایط موجود اعتراض کردند.
تجمع کنندگان که تعداد آنها ۲۳۰ نفر بود علت تجمع خود را پرداخت نشدن تجمع اعتراض آمیز بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان راه و شهرسازیمطالبات اعلام کردند.
محمد کاظم رمضانی یکی از این تجمع کنندگان، گفت: سازمان راه و شهرسازی تعدادی از کارکنان خود را بدون تسویه حساب و پرداخت مطالبات به سازمان حمل و نقل منتقل کرد.
وی افزود: حقوق، دستمزد و اضافه کار ۳ ماه اخیر به آنها پرداخت نشده است.
سیروس صادقی یکی دیگر از معترضان نیز در این باره گفت: دو سال است که حق لباس و سنوات آنها پرداخت نشده است و از مسئولان می خواهیم حق و حقوق ماه را پرداخت کنند.
tajamoo
یکی دیگر از این کارمندان معترض گفت: کارمند حوزه راه و‌ شهرسازی هستیم و سه ماه است که به اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها منتقل شدیم و از زمانی که جذب این اداره شدیم تاکنون حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌ایم.
این کارمند بیان کرد: وقتی به ادارات مربوطه مراجعه می‌کنیم مسؤولان حمل و نقل می‌گویند تا برج ۸ پرداخت حقوق شما با راه و شهرسازی است و راه و شهرسازی ما را به حمل و نقل پاس کاری می‌کنند.
این کارمندان افزود: عده‌ای از ما اجاره‌نشین هستیم و مشکلاتی داریم لذا مسؤولان استان برای رفع مشکل ما مساعدت کنند.

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در میان تجمع کنندگان حاضر شد و به آنها قول داد به زودی نشستی با رئیس سازمان راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل استان برگزار و مطالبات آنها را پیگیری خواهد کرد.


کد مطلب: 209743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209743/تجمع-کارکنان-راه-کهگیلویه-بویراحمد-جلوی-استانداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1