کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / زهرچشم «فرشید کرمی» در روز اول (+تصاویر)

17 آبان 1395 ساعت 14:24


معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی به عنوان معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
بنا بر این گزارش، در این آئین جهانبخش ایزدپور با قدردانی از عملکرد جهانبخش عنبریان معاون سابق پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان، اظهار کرد: انتظار می رود، آقای «کرمی» در راستای اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اقدامات و عملکرد خوبی به جامعه ورزشی ارائه دهد.
فرشید کرمی معاون جدید توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود، اظهار کرد: اهل حاشیه نیستم و در چارچوب وظایف و اختیارات خود عمل می کنم و از آن عدول هم نمی کنم. نه در کار کسی دخالت می کنم و نمی گذارم کسی در کارم دخالت کند و اگر قرار باشد که اینجوری نباشد، یک روز هم معاون نمی باشم.
کرمی در ادامه با بیان اینکه فقط در حیطه وظایف خود کار خواهم کرد، تصریح کرد: حریم ها باید حفظ شود، هر کدام از همکاران روی سر من جای دارند، حریم های قانونی باید حفظ شود.
وی با بیان اینکه قانون وظایف و اختیارات هر کدام از معاونان را مشخص کرده است، افزود: اضافه کاری ها، مرخصی ها و مناقصه های و سایر امورات اداری و مالی بر عهده من است. هر کارمندی که از جان و دل برای ورزش مایه گذاشت، قطعاً از حق الزحمه بیشتری برخوردار خواهد شد.
کرمی گفت: هیچ کس حق دخالت در کار من را ندارد.
به گزارش کبنا، فرشید کرمی با پیشنهاد مدیرکل ورزش و موافقت معاونت وزارت ورزش و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به این سمت منصوب شد. وی جایگزین جهانبخش عنبریان شد.
کرمی دانشجوی دکترای مدیریت ورزش و از فرزندان باشت است.
img_3747 img_3750 img_3752 img_5415 img_5419 img_5422 img_5425 img_5429


کد مطلب: 209521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209521/معاون-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب-زهرچشم-فرشید-کرمی-روز-اول-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1