کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ صریح فرماندار گچساران به انتقادات امام جمعه

16 آبان 1395 ساعت 15:57


.hejazi
فرماندار گچساران به انتقادات برخی از امامان جماعات شهرستان های استان، جهتعدم دعوت از آنان برای حضور در اجلاسیه نماز پاسخ گفت.
به گزارش کبنانیوز، در چند روز اخیر و پس از برگزاری دومین اجلاسیه استانی نماز در گچساران، ائمه جمعه و جماعت استان از برگزار کنندگان این اجلاسیه بشدت انتقاد کردند.
فرماندار گچساران در گفتگو با کبنانیوز در این خصوص و جهت شفاف سازی توضیحاتی داد و  اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با مسئولین مربوطه داشتیم، قرار بر این شد که اجلاسیه نماز در دو فاز انجام گیرد. اول اینکه گچساران به عنوان میزبان انتخاب شد و قرار شد که سالنی مجهز برای برگزاری  این اجلاسیه در نظر گرفته شود و تعداد نیروهای شرکت کننده و... مشخص شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود:  به ما اعلام شد که ۱۵۰ نفر مهمان کشوری و استانی در این اجلاسیه حضور خواهند داشت و ما به همین منظورسالن شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران را که گنجایش ۵۰۰ نفر را داشت برای این اجلاسیه در نظر گرفتیم و این در حالی بود که ما باید برای ۳۵۰عدد از صندلی های  دیگر سالن برنامه ریزی و طبق آن مهمانانمان را دعوت می کردیم.
فرماندارگچساران خاطر نشان کرد: اجرای برنامه، مجری، ایجاد فضای نمایشگاهی، تهیه بروشور و غذا در اجلاسیه نماز برعهده ما گذاشته شد.
رحیمی افزود: دعوت از ۱۵۰ نفر که شامل استاندار معاونان، ائمه جمعه، مدیران کل، فرماندارن، هیئت امناء و... برعهده ستاد اقامه نماز استان در کهگیلویه و بویراحمد بود و ما نقشی در دعوت یا عدم دعوت از آنان نداشتیم.
وی با بیان اینکه سوالاتی در مورد این موضوع که چه کسی یا کسانی دعوت شده اند یا نشده اند وهمچنین آیا دعوتنامه برای افراد ارسال شده است یا نه ، این موضوع به ما ارتباطی ندارد، اظهار داشت: در شهرستان گچساران قبل از برگزاری اجلاسیه استانی نماز، چندین جلسه مقدماتی با حضور امام جمعه و مدیران ادارات تشکیل شد و در این جلسه امام جمعه گچساران توصیه های بسیار خوبی در راستای بهتر برگزار شدن اجلاسیه نماز ارائه دادند و به همین منظور صورت جلسه در گچساران تنظیم گردید و وظیفه هر اداره مشخص شد که درنهایت زمان برگزاری اجلاسیه استانی نماز، تمامی موارد اجرایی شد.
به گزارش کبنانیوز، پیش از این حجازی امام جمعه گچساران ضمن انتقاداتی به نوع برگزاری دومین اجلاسیه نماز اظهار داشته بود:عدم حضور ائمه جمعه، عدم امکان حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و هم چنین عدم حضور امام جمعه مرکز استان و رئیس ستاد اقامه نماز در اجلاسیه مشهود بود و همچنین بی‌توجهی و بی‌احترامی بلکه تحقیر و تعیین تکلیف به دور از شان ائمه جمعه بود(برای مشاهده خبر مربوطه کلیک کنید).
گفت و گو: حبیب قلندری


کد مطلب: 209134

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209134/پاسخ-صریح-فرماندار-گچساران-انتقادات-امام-جمعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1