کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری منجر به قتل در یاسوج / دستگیری ۴ نفر

14 آبان 1395 ساعت 15:55


دادستان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ نفر در ارتباط با درگیری منجر به قتل در یاسوج خبر داد.
مهرداد کرمی با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیداتی که در استان از سوی دستگاه قضایی اندیشیده شده شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌ها چه فردی و چه دسته جمعی بوده‌ایم، اظهار کرد: اما در این میان باید دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها باز هم بر شدت کارهای فرهنگی و اثرگذار خود بیفزایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال گذشته خوشبختانه بیش از ۲۵ درصد از نزاع‌های دسته‌جمعی در استان کاهش یافته و همه تلاش خود را برای کاهش بیشتر این معضل زشت اجتماعی به کار خواهیم گرفت.
وی در ادامه به درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: در این درگیری که میان چند جوان رخ می‌دهد متأسفانه یک نفر کشته می‌شود.
کرمی بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد و اکنون چهار نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای جلوگیری و پیشگیری از چنین اقداماتی دستگاه قضایی به وظیفه خود قاطعانه عمل می‌کند افزود: حجت‌الاسلام مزارعی در این پرونده اهتمام جدی برای مختومه شدن آن و اجرای حکم در سریع‌ترین زمان ممکن دارد تا درس عبرتی برای مجرمان قانون‌شکن باشد.
این مسؤول ارشد قضایی گفت: امنیت استان برای ما در دستگاه قضایی بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهیم با ناامنی به سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه استان با چنین کارهایی لطمه وارد شود.
کرمی گفت: بی‌شک با چنین اقدامات زشت و ناپسندی فرار سرمایه‌گذاری در استان را خواهیم داشت لذا همه دستگاه‌ها اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی باید برای از بین بردن چنین معضلاتی هم وقت گذاشته و هم هزینه کنند.


کد مطلب: 208913

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208913/درگیری-منجر-قتل-یاسوج-دستگیری-۴-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1