کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۵۰ میلیارد تومان برای توسعه گچساران اختصاص یافت

14 آبان 1395 ساعت 1:09




معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مالی و تسهیلات توسط هیئت دولت برای توسعه شهرستان گچساران خبر داد.

مجید محنایی در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت وزیران در ۵ آبان‌ماه ۹۵، یک‌هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال کمک فنی اعتباری و تسهیلات بانکی برای شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار باید برای نوسازی، احداث زیرساخت‌ها، آوار برداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی در شهر دوگنبدان هزینه شود، افزود: از این میزان اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض برای نوسازی ۳ هزار واحد مسکونی (هر واحد ۶۰ میلیون ریال) و ۱۰۰ میلیارد ریال آن برای احداث زیرساخت‌ها در مناطق آسیب پذیر و فرسوده اختصاص داده شد.

محنایی با تاکید بر اینکه نگاه دولت به مناطق محروم از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه است، ابراز کرد: همچنین ۷۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های آوار برداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای نوسازی، ۳ هزار واحد به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال با ضمانت زنجیره‌ای و کارمزد ۵ درصد و طول دوران مشارکت مدنی و اقساطی ۱۵ سال هزینه و پرداخت می‌شود.


کد مطلب: 208884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208884/۱۵۰-میلیارد-تومان-توسعه-گچساران-اختصاص-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1