کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل مدیرکل ارشاد از ۳ قهرمان بهمئی (+تصاویر)

14 آبان 1395 ساعت 0:29


 










 مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحم با حضور در منزل ۳ ورزشکار مدال آور بین المللی شهرستان بهمئی از آنها تجلیل کرد.

 به گزارش کبنا، در این دیدار دهبانی پورمدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، امین درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، رحمان اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و کارکنان فرهنگ و ارشاداسلامی از یاسین لطفی دارنده مدال طلا و قهرمان مسابقات بین الملل تایلند، امین پروندوار مربی این قهرمان و همچنین از حامد تاب و مهدی محسن نژاد قهرمان به عنوان دارندگان مدال طلای تیم ملی جوانان کشتی دیدار و تجلیل کردند.



دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدبا تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران بهمئی، گفت: اساس ورزش کار فرهنگی است و جوانب مثبت بسیار زیادی برای پویایی،نشاط اجتماعی و اقتدار ملی دارد.



دبیرشورای فرهنگ عمومی کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: اهمیت مدال آوری یک جوان ورزشکارتاثیر فرهنگی فراوانی بر جامعه دارد که در نوع خود یک حرکت فرهنگی و بی بدیل است.

 دهبانی پور گفت: درحال حاضر آسیبهای اجتماعی فراوانی درجامعه موجود است که به ویژه جوانان راتهدید میکنند.

 وی افزود: با توجه به اینکه ورزش می تواندبخش قابل توجهی از جامعه رابه خود جذب کند ،وظیفه ما، به ویژه متولیان ورزش در قبال حمایت از ورزشکاران قهرمان و مدال آور سنگین است.























کد مطلب: 208870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208870/تجلیل-مدیرکل-ارشاد-۳-قهرمان-بهمئی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1