کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ملت در ۱۳ آبان به استکبار داخلی و خارجی "نه" گفتند

13 آبان 1395 ساعت 15:19


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه نمونه دولتی جوادیه دهدشت، اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز " نه" گفتن ملت ایران به استکبار داخلی و خارجی بود.
به گزارش کبنا، معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه در این آیین که در حضور دانش آموزان، معلمان و مربیان و جمعی از مسئولین شهرستان کهگیلویه برگزار شد، ابراز داشت: همه اقشار ملت ایران به خصوص دانش آموزان و دانشجویان میراث دار استکبار ستیزی می باشند.
حقانی پور افزود: نسل امروز و نسل های آینده باید همواره قدردان کسانی باشند که به تعبیر امام در ۱۳آبان ماه سال۵۸ انقلاب دوم را به پا کردند.
وی گفت: تاکید آموزه های دینی بر نفی طاغوت و پذیرش الله می باشد که در شعار اساسی اسلام( لااله الا الله) متجلی است.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه فطرت سلیم انسان ها بر مبنای ظلم ستیزی و عدالت طلبی است، ولی وقتی پای منافع و مطامع دنیوی به میان آید از مسیر اصلی خارج می شوند.
این مسئول ابراز داشت: حیات زیر سلطه استکبار ذلت و خواری است و قیام امام حسین(ع) در برابر یزید، بیانگر آزادیخواهی، استقلال طلبی و هویت انسانی است.
حقانی اظهار کرد: انسانی که خود را برده و بنده دیگران ببیند، احساس شخصیت اخلاقی نمی کند چرا که کرامت و ارزش انسان ها در داشتن استقلال و آزادگی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دهدشت از حضور حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: علیرغم تعطیل بودن مدارس در این روز دانش آموزان همانند سالهای گذشته حضور حماسی داشته باشند.


کد مطلب: 208637

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208637/ملت-۱۳-آبان-استکبار-داخلی-خارجی-نه-گفتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1