کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برپایی نمایشگاه عکس مرحوم آیت‌الله‌ ملک‌حسینی در یاسوج (+ تصاویر)

12 آبان 1395 ساعت 8:08


نمایشگاه عکس و پوستر مرحوم آیت‌الله‌العظمی ملک‌حسینی در حاشیه برگزاری مراسم چهارمین سالگرد آن عالم فقید در یاسوج برگزار شد.
با حضور باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین سالگرد درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه آیت‌الله‌العظمی سید کرامت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد.
در این آیین که علما و فضلای حوزه علمیه قم آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی و آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری حضور داشتند مراسم معنوی چهارمین سالگرد رحلت آن عالم فقید برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه عکس و پوستر مربوط به آن روحانی جلیل‌القدر در بیرون از محوطه مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج برپا شد.
به گفته محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد این نمایشگاه شامل ۳۱ اثر برگزیده از ۱۰ هنرمند هم استانی است.
وی گفت: پیش از برگزاری این مراسم کارگاه عکس و پوستر به نام سرو سایه‌افکن به همت حوزه هنری با حضور هنرمندان هم استانی در حوزه هنری برگزار شد که بالغ بر ۸۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه معرفی و از این بین ۳۱ اثر در معرض دید عموم قرار گرفت.
اسلامی در ادامه با بیان اینکه حوزه هنری استان در مناسبت‌های مختلف و ایام‌الله سال برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌کند افزود: این آمادگی را داریم تا آثار هنرمندان را متناسب با روزها و مناسبت‌های سال و در برنامه‌های خاص به معرض دید عموم بگذاریم.
وی با قدردانی از هنرمندان استان تصریح کرد: هنرمندان استان ما هم متعهد و معتقد به خلق آثار با مضامین مذهبی و ملی هستند و این آمادگی را دارند تا به فراخور زمان و مکان تولیدات هنری و فرهنگی داشته باشند.
 
 
dsc_6902 dsc_6903 dsc_6908 dsc_6912 dsc_6917


کد مطلب: 208526

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208526/برپایی-نمایشگاه-عکس-مرحوم-آیت-الله-ملک-حسینی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1