کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هندبالیست‌های گچساران به مصاف اماراتی ها می روند / فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال استان شد

8 آبان 1395 ساعت 23:31



 

در چارچوب جام باشگاه‌های آسیا، هندبالیست‌های نفت گچساران به مصاف الجزیره امارات می‌روند.
 تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

به گزارش فارس، نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان جاری در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

مسؤول امور ورزش نفت و گاز گچساران در این زمینه اظهار کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم‌گروه است، هندبالیست‌های گچسارانی امروز ۸ آبان ماه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم الجزیره امارات خواهند رفت.

محمد حبیبی‌ بیان کرد: دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد، این تیم در دومین دیدار خود در تاریخ ۹ آبان ماه مقابل تیم الجیش قطر صف‌آرایی‌ خواهد کرد.




تیم هندبال نفت و گاز گچساران در فرودگاه امارات


وی افزود: تیم نفت و گاز گچساران در سومین دیدار خود در ۱۱ آبان به مصاف تیم الاهلی اردن خواهد رفت، همچنین در  گروه B این دوره از رقابت‌ها نیز تیم‌های لخویای قطر، الاهلی بحرین، الاهلی سداب عمان و النور عربستان حضور دارند.

گفتنی است که در دوره قبلی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم لخویا قطر به مقام قهرمانی رسیده بود.


فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد
در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را در هفته نهم این مسابقات برگزار کردیم، در بازی‌های این هفته از لیگ برتر استان تیم فوتبال استقلال چرام با نتیجه ۲ بر یک تیم المپیک لنده را شکست داد.
روح‌الله شریفی بیان کرد: پرسپولیس چرام با یک گل بر تیم استقلال دهدشت غلبه کرد، در دیگر بازی پرسپولیس دیشموک با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پاسارگاد چرام شد.
وی از پیروزی بیرون از خانه تیم فولاد یاسوج در این هفته خبر داد و گفت: این تیم توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم اتحاد قلعه‌رئیسی را مغلوب کند، همچنین تیم‌های آتاک گچساران و شهرداری پاتاوه بدون گل مساوی شدند، بازی‌ها نیز با نظم خاصی در این هفته برگزار شد.
وی همچنین به جدول مسابقات این فصل تا پایان هفته نهم اشاره کرد و گفت: تیم فولاد یاسوج از ۷ بازی و با ۲۱ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم شهرداری پاتاوه از ۹ بازی با ۲۰ امتیاز در رده بعدی قرار دارد، آتاک گچساران از ۹ بازی با ۱۴ امتیاز و استقلال چرام با ۹ بازی و ۱۳ امتیاز، پرسپولیس دیشموک با ۹ بازی و ۱۱ امتیاز، استقلال دهدشت از ۹ بازی با ۱۰ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
وی گفت: پرسپولیس چرام با ۸ بازی و ۹ امتیاز، پاسارگاد چرام از ۸ بازی با ۸ امتیاز، اتحاد قلعه‌رئیسی از ۹ بازی با ۶ امتیاز و در نهایت المپیک لنده با ۹ بازی و ۵ امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد.


کد مطلب: 207815

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207815/هندبالیست-های-گچساران-مصاف-اماراتی-می-روند-فولاد-یاسوج-دوباره-صدرنشین-فوتبال-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1