کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکبری تبار: مردم ولی نعمت مسئولان هستند / لزوم برخورد شهرداری یاسوج با شرکت‌های سهل انگار

8 آبان 1395 ساعت 9:27


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهرداری یاسوج باید با پیمانکاران و شرکت‌های سهل انگار ‌‌نهایت برخورد را داشته باشد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز علی اکبر تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دیدار با جمعی از ساکنین منطقه «مصلی امام خمینی (ره)» و «ارم» دیدار کرد.
بنا بر این گزارش در این دیدار برخی از اهالی این مناطق نیز از وضعیت نامناسب جداول در فصل زمستان و همچنین ماندگاری زیاد زباله‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌ها گلایه کردند. همچنین یکی از شهروندان منطقه «ارم» از کم آبی در این محدوده ابراز نگرانی کرد.
اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در جمع مردم با بیان اینکه شهرداری یاسوج تاکنون تلاش‌های زیادی برای ارائه خدمات بهتر به مردم انجام داده، اظهار کرد: پیاده روهای خیابان‌های شهر یاسوج وضعیت کاملاً بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه پیاده رو سازی خیابان‌های شهر یاسوج نیز از اقدامات خوب شهرداری یاسوج است، گفت: در این کار مراعات جانبازان، ایثارگران و معلولان نیز شده است و اکنون شهر به لحاظ پیاده رو سازی و مناسب سازی در وضعیت خوبی بسر می‌برد.
عضو شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری یاسوج باید با شرکت‌های کم کار در تظنیف شهر برخورد کند، افزود: وجود زباله در خیابان‌ها و تأخیر در جمع آوری آن‌ها به هیچ وجه زیبنده شهر نیست و این موضوع را مکرراً در جلسات به شهرداری گوشزد کرده‌ایم.
اکبری تبار با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، گفت: همه ما‌ها وظیفه داریم با تمام توان در خدمت مردم باشیم و بدون شک اعضای شورا و شهرداری یاسوج تاکنون همه تلاششان بر این بوده که بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
به گزارش کبنا، در ادامه اکبری تبار برخی از معابر و خیابان‌های شهر را مورد بازدید قرار داد.
[caption id="" align="alignnone" width="545"] این عکس صبح امروز در خیابان منتهی به مصلی امام خمینی(ره) یاسوج گرفته شد.(جنب شهرداری یاسوج)[/caption]


کد مطلب: 207743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207743/اکبری-تبار-مردم-ولی-نعمت-مسئولان-هستند-لزوم-برخورد-شهرداری-یاسوج-شرکت-های-سهل-انگار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1