کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر مشاور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمدی به روسیه (+عکس)

8 آبان 1395 ساعت 8:40


عادل امینی مشاور عالی اتحادیه صنعت مرغ کشور و عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئتی از فعالان و کار‌شناسان اقتصادی استان‌های هرمزگان، همدان، کرج به استان آریول شهر اورال فسک روسیه سفر کرده است.
عادل امینی در گفتگو تلفنی با کبنانیوز هدف از این سفر را تمایل به توسعه صادرات و روابط اقتصادی و تجاری فی ما بین دو کشور ایران و روسیه، شناسایی بازار هدف و آشنایی با ادیبات کسب و کار در روسیه عنوان کرد و افزود: بررسی زنجیره تامین در روسیه، شناسایی ذائقه و سلائق مصرف کننده، خواسته‌های خریدار از حیث بسته بندی و سورتینگ و بررسی شیوه‌های مختلف تعامل و همکاری با شرکت‌های روس از دیگر اهداف این سفر نه روزه می‌باشد.
امینی عنوان کرد: نشست با هیئت‌های اقتصادی و تجاری کشور ایران در استان آریول شهر اورال فسک با حضور استاندار و مسئولین و تجار و سرمایه گذاران روسیه و آشنایی با مجموعه توانمندی‌ها و نیازهای آن منطقه و همچنین بازدید از مجموعه‌های کارخانه روغن کشی و تولید خوراک دام و بازدید از بازار‌های محلی و مدرن و نشست با متقاضیان میوه و تره بار از دیگر برنامه‌های این سفر می‌باشد.
وی در پایان گفت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های فدراسیون روسیه نشست هیئت‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه را بطور گسترده پوشش می‌دهند.


کد مطلب: 207717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207717/سفر-مشاور-اقتصادی-کهگیلویه-بویراحمدی-روسیه-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1